Social Icons

Pages

Thursday, March 06, 2014

EKSKLUSIF !!! VIDEO PENUH #TERESAKOK KENA SALAM #TELURBUSUK DIDEDAHKAN !!!


Lebih kurang jam 11:30 malam semalam,selepas teresa kok selesai memberikan ucapan,seorang lelaki Melayu telah mendatangi Teresa Kok dengan berpura-pura seperti hendak bersalam dengan YOWTAI itu.Tanpa diketahui oleh sesiapa pun,di dalam tangan lelaki tersebut,terdapat sebiji telur tembelang.Semasa dia bersalam dengan Teresa Kok,telur tembelang tersebut telah dipecahkan.lelaki yang bersalam dengan Teresa Kok tadi cuba melarikan diri.



Lelaki yang tidak dikenali itu telah dikepung,dipukul dan dibelasah sebelum diserahkan kepada pihak polis.Manakala Teresa Kok yang pucat lesi,menggeletar ketakutan dan hilang suara,tidak mengalami sebarang kecederaan kecuali tangan yang berbau telur tembelang.

Sebelum itu,amaran telah diberikan oleh sebuah NGO Islam yang mengancam akan mengadakan bantahan dan akan berhimpun di Padang Taman Cermai,Permatang Pauh bermula jam 9:00 malam bagi membantah ceramah Teresa Kok.Bagaimanapun,Teresa Kok yang cukup dikenali dengan kesombongan dan keangkuhan,enggan peduli dengan bantahan tersebut.Cuma malang buat lelaki yang bersalam dengan Teresa Kok dan memecahkan telur tembelang di telapak tangan Teresa Kok.Dia tidak memberikan sebarang kecederaan,sebaliknya dia pula yang telah dicederakan.

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

2 comments:

Anonymous said...

Niat utk mencederakan tu dah ada...tindakan masih berlembut.

Anonymous said...

Setuju dengan komentor dalam Utube. Bahkan, kalau kita fikir...
1) Kenapa di Permatang Pauh? Apa kena mengena dengan puan kok kita? Adakah ini safe staging place? Pentas drama terselanat.
2) Kenapa tak campak saja telur tu dan orang yang buat boleh lari?
...betulkah ni?....

 
 
Blogger Templates