Social Icons

Pages

Monday, March 03, 2014

KANTOI !!! DS #ROSMAHMANSOR MEMBELASAH #HEWKUANYEW KAW-KAW !!!




diatas adalah statement yang dikeluarkan oleh hew kuan yew.hew kuan yew ni dari dulu lagi kurang ajar.di bawah adalah statement dari DS Rosmah Mansor.lihat sendiri apa yang Datin Seri keluarkan

Assalamualaikum wrb wth dan Selamat Sejahtera.Saya mendengar dan mengetahui bahawa Sdra Hew Kuan Yew ada mendoakan agar saya diserang sakit jantung dan segera menemui ajal.Saya memaafkan tindakan beliau dan percaya ia dilakukan dibawah sedar.Bagi saya,saya akan sentiasa mendoakan Sdra Hew Kuan Yew sentiasa diberikan kesihatan yang baik dan kerahmatan hidup agar beliau dapat terus menikmati kesejahteraan hidup aman dan damai di bumi bertuah Malaysia.Salam - Rosmah Mansor

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

4 comments:

Anonymous said...

Entahlah...jangan2 si baruah DAP ni jalan2 tiba2 disambar petir terus mati dulu...

Anonymous said...

Kita pun tak tahu kes ajal maut ni...si BABI DAP ni mungkin tiba2 tengah minum, tengah duduk2 tak bergerak pun TERSEDAK terus kojol...

Anonymous said...

Aku pun nak nasihatkan juga kepada HKY tolonglah jangan cari pasal sebab buruk akibatnya, dan kepada kaum Cina yang baik baik tu tolonglah nasihatkan si HKY hidup ini hanya sementara saja, kita tak tahu dimana dan bila kita akan mati, lagi pun semua orang akan mati dan yang pasti mati itu tetap akan berlaku. Fikirkanlah.

big mama said...

aku jumpa dia kat mana2 mmang aku belasah dia ni..!

 
 
Blogger Templates