Social Icons

Pages

Saturday, March 15, 2014

KANTOI !!! #M370 !!! PENIPUAN #NASRUDINTANTAWI BERKENAAN SOLAT DI #KLIA DIDEDAHKAN !!!


Sebelum ini Tantawi sudah kantoi menipu dan memfitnah sehingga menyebabkan karier politiknya terjejas dan tidak mendapat sokongan lagi dari pengikutnya.Kalah diperingkat kawasan dan tergadai jawatan ketua pemudanya itu.Itulah bahana menipu.Namun tantawi tidak serik menipu dan memfitnah lagi.


Kali ini tantawi gemok cuba fitnah kerajaan atau lebih spesific lagi dia cuba memfitnah pihak polis kerana melarang kumpulan pas untuk bermunajat di KLIA.

Ust Syarhan Humaizi diambil keterangan oleh pihak polis kerana mengadakan solat hajat di KLIA untuk MH370.Mereka tidak dibenarkan untuk solat hajat disitu.Nasib mereka tidak sama dengan Bomoh Negara bersama tikar dan kelapanya.


Begitulah kenyataannya di facebook milik tantawi yang penuh dengan sampah dan penipuan.Namun tidak lama selepas itu,penipuan tantawi terkantoi dengan status facebook yang dinaikkan sendiri oleh Ust Syarhan Humaizi bahawa polis tidak pun melarang beliau bermunajat.Pihak polis hanya meminta keterangan,minta nama dan dari mana


Alhamdulillah.itulah lafaz yg paling terbaik mudah-mudahan Allah menerima munajat kami yg seadanya ini.Terima kasih pada semua yg hadir termasuk dikalangan pimpinan Ulama dan Pemuda Pas Malaysia.Terima Kasih juga kepada pihak KLIA Airport yg telah beri kerjasama yg baik dan sempat berbual dgn salah seorg pegawai tinggi KLIA yg juga ucap terima kasih atas keperihatinan kita dan termasuk pihak Polis Diraja Malaysia.Sepertimana posting dlm FB pemudagombak.com itu memang benar.ANa hanya dipanggil utk beri keterangan sahaja.Pihak polis hanya minta nama ana dan dari mana..itu sahaja.

Takkan tanya pun tak boleh ??? Kau datang tempat orang,orang tanya kau komplen pulak.Lepas tu kau fitnah polis tak bagi solat hajat.Buanglah serban kau tu.Dah la gemok.Penipu pulak tu - Sebastian Phiu

GAMBAR DI BAWAH ADALAH JAWAPAN DARI PENGIKUT NASRUDIN TANTAWI



APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

8 comments:

Anonymous said...

Awal lagi Allah s.w.t. bagi tunai perbuatan fitnah Nasrudin Tantawi ni. Kalau masih tak sedar-sedar entahlah makhluk jenis apa Nasrudin Tantawi ni. Lebih memalukan Islam dari Bomoh 1Malaysia tu.
Perbuatan mulia pun sanggup difitnah. Apa kelas Pemimpin PAS ni tak tau le!!

Anonymous said...

kalau betul sohih tantawi buat fitnah, sebarkan dalam tv1/tv3 perihal sebenar. Biar penyokong totok pr tak tonton tv1/tv3, sekurang2nya orang atas pagar dapat menilai....dan akhirnya orang ramai akan mengetahui sikap setengah2 pemimpin2 pr yang kerjanya membuat fitnah......

Anonymous said...

Eleh pas besele le. Ce dap/pkr buat salah tgk hehehe. Ade video pon xmo trime

Anonymous said...

jgn la guna nama tantawi tu klo idup nk mmfitnah je.. tukor le tongtaik lagi baik

Anonymous said...

Ha ha ha bukan tong taik tetapi boaik.

Anonymous said...

Setuju apa yang di sarang, dia orang pas ini patut di sedar dari mimpi penipuan oleh pemimpin pemimpin sendiri yang suka mengfitnah. Biar dia tahu yang parti PAS adalah sebuah pertubuhan politik bertopengkan Islam.

Anonymous said...

Hoo nok trime video guano pah dengan video Mustopa ali, pkarrrr dengan video aljuburi dan alkulommi and dap usah cerita ha bapok kafir komunis mana perlu bukti dengan video pun tongeng tunggan langan mana tahu dosa dan pahala pun mereka ni.PR boleh ha ha ha.

vintage fever said...

Mohon kerjasama pihak tuan blogger untuk edit/buang gambar Tuan Guru Nik Aziz bertopikan badut kerana beliau merupakan individu yang telah menegakkan syiar Islam selama lebih 20 tahun di bumi Kelantan. -saudara seagama Islam-

 
 
Blogger Templates