Social Icons

Pages

Sunday, March 16, 2014

#PRKKAJANG !!! KEHILANGAN PESAWAT #MH370 !!! #WANAZIZAH MEMALUKAN ORANG #KAJANG ??? VIDEO INSIDE !!!


Ketika 13 negara menjalankan misi mencari dan menyelamat menggunakan peralatan dan kelengkapan canggih untuk mengesan misteri kehilangan pesawat Malaysia Airlines MH370,tindakan Malaysia menggunakan khidmat "Bomoh Do Re Mi" memalukan,kata Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail.Presiden PKR itu dalam ceramah di Taman Maju Satu,Kajang berkata,tindakan menggunakan bomoh itu memalukan negara,apatah lagi Malaysia turut dikenali sebagai salah sebuah negara Islam di dunia. 

siapa yang memalukan negara ??? gambar di atas apa cerita pulak ??? siap guna khidmat bomoh yang sama untuk PRU 13.apa cerita ni ??? apa yang saya boleh katakan kepada Wan Azizah adalah wan azizah ini sebenarnya sudah Biol Akalnya.Ini ker dijadikan bahan lawak dan politik PKR.memang dangkal sekali kenyataan begini rupa.Sudah lah Wan Azizah,rakyat tahu anda siapa !!! kalau ada anugerah pujuk memujuk dan 'air mata' anda mesti dapat kan ???



APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

4 comments:

Anonymous said...

Hai Jijah apa hal meroyang tidak tentu hala ni, Astaropaa banyak banyak tak baik buat fitnah macan tu, orang duk sibuk nak cari pesawat MH370 dengan penumpang yang hilang hang buat lawak bodoh depan penyokong yang dah memang pun bodoh. Lebih baik pii bali jaga cucu yang rindukan tok wan yang dah nak sawan ni.

Anonymous said...

Ini semua sepicis mahklok perosak.

Anonymous said...

Kak wan kalo nak cakap pikir dulu. mcm dah sasau kak wan nie.

Anonymous said...

jijah! jijah! ikut apa aku sebut. Astaghfirullahhhhal'azim.... Ya Allah ampunkanlah dosa ku. dosa suamiku, dosa seluruh umat Islam di atas muka bumiMu ini. sesungguhnya kami hambaMu yang sering alpa di atas segala rahmat Mu. tidak ada daya upaya kami tanpa izin Mu. engkau bukalah hati2 kami untuk bersatu demi Islam Ya Allah.....(panjangkan sikit perkataan t'akhir tu)

 
 
Blogger Templates