Social Icons

Pages

Sunday, April 13, 2014

DULU #ANWARIBRAHIM !!! KINI #TONYPUA !!! SALAH #UMNO JUGAK KERRR ???


Ahli Parlimen DAP Petaling Jaya Utara Tony Pua mengecam kerajaan Malaysia yang diterajui oleh Barisan Nasional yang didakwa menjadi penyebab mengapa beliau dihalau dan dilarang daripada berucap di program Persidangan Malaysia Summit Australia (MASA) 2014 yang akan berlangsung di Australia nanti.Beliau mendakwa kerajaan Malaysia serta penaja-penaja program tersebut sengaja menghalang beliau daripada berucap kerana takut pelajar-pelajar Malaysia disana tahu akan kezaliman kerajaan Malaysia kepada pemimpin-pemimpin pembangkang di Malaysia dengan pelbagai fitnah dan tuduhan. 

"Mereka begitu takut dengan kehadiran pemimpin pembangkang untuk hanya satu jam dalam program yang berlangsung sepanjang empat hari," katanya dalam perkongsian di laman sosial facebook rasmi beliau. 

Tony juga turut menyifatkan bahawa pihak penaja-penaja dan kerajaan Malaysia sengaja mahu menutup minda pelajar-pelajar diluar negara dari mengetahui perbuatan-perbuatan jahat kerajaan di Malaysia yang dikatakan penyebab perpecahan kaum serta menggugat kestabilan politik. 

"Jelas sekali penaja-penaja dari pihak kerajaan Malaysia bersungguh-sungguh mahu menutup minda pelajar-pelajar kita daripada mengetahui perbuatan terkutuk mereka". 

Beliau juga mendakwa kerajaan Malaysia sentiasa mengawal pelajar-pelajar Malaysia di Australia daripada bertemu dengan pemimpin-pemimpin pembangkang yang membuat lawatan kesana.Ini menunjukkan betapa rakus dan zalimnya kerajaan Malaysia sehinggakan mengongkong pelajar-pelajar Malaysia disana.Tony berkata beliau akan tetap berada di Melbourne dalam tempoh program tersebut dan akan mengadakan forum awam di sana pada 23 April nanti.

SEMUA SALAH KERAJAAN !!!

TAK HABIS-HABIS LAH PUAK DAP NI !!!

ADA BUKTI KERR ???

MAIN TEMBAK JERR !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

5 comments:

Anonymous said...

MENCEGAH ADALAH LEBIH BAIK DARI MENGUBAT.. penjenayah ini tak layak untuk mempengaruhi minda pelajar dengan Fitnah2 Ciptaan mereka...Setelah tidak berjaya di Malaysia mereka cuba diluar negara... Sepatutnya Tony Pua ini dilucutkan kerakyatannya kerana merosakkan imej megara ..Isu2 semasa sepatutnya beliau bangkitkan didalam Parlimen dan dewan Rakyat tetapi beliau Gagal sebagai wakil Rakyat...memalukan...Shame on you....

Cik Pudina said...

Dia ni fobia dengan UMNO kerana bini dia kena main dengan budak UMNO.

Anonymous said...

TONY PUAKA MACAM SIAL. LU AH!.JENIS ANAK HARAM. LU INGAT MALAYSIA BAPAK LU PUNYA AH... CIBAI.

Anonymous said...

Bini Tony Pua pun tak laku di kalangan budak Umno, kerana Dia dan bini serta kaum keluarga dia membawa najis babi, hiv, hepatitis b,c,dan z complex, chikukunia, glorea, dan seribu macam penyakit busuk hati. Umno sememangnya ingin menyelamat sekalian rakyat Malaysia di serata dunia daripada dijangkiti berbagai jenis penyakit busuk hati yang rumit untuk diubati.

Johan said...

Mereka dari PKR, DAP dan PAS sebenarnya bukan pembangkang, mereka adalah PENENTANG Kerajaan Malaysia. Kita sebenarnya dalam keadaan perang dingin.

 
 
Blogger Templates