Social Icons

Pages

Saturday, April 19, 2014

FAKTA !!! #KARPALSINGH TERIMA #PEMBALASAN KERANA #KEJAHATAN SENDIRI !!! WAJIB BACA !!!


ini adalah untuk renungan bersama,ini juga adalah kenyataan.saya terpaksa keluarkan fakta ini khas untuk anda wahai pembaca Badut Rakyat TERUTAMA PEMBANGKANG !!! Sila baca sampai habis dan kemudian anda fikirkan.Jika anda rasa apa yg dikatakan ini betul dan anda setuju,sila sebarkan pula kepada rakan,kenalan dan ahli keluarga anda.Jika anda tidak setuju,sila abaikan.Hari Rabu tanggal 22 Oktober 1997 jam 5.14 petang (mengikut hansard Parlimen),ahli parlimen Jelutong,Tuan R. Karpal Singh telah membangkitkan dalam Dewan Rakyat kegiatan homoseksual Timbalan Perdana Menteri ketika itu,Datuk Seri Anwar Ibrahim.Ini berikutan satu perjumpaan yang telah diadakan oleh Karpal Singh dengan bekas pemandu Datin Seri Wan Azizah,iaitu Azizan Abu Bakar sebelum itu yang mengadu kepada Karpal beliau tidak tahan diliwat Anwar Ibrahim.Satu akaun bersumpah juga telah dibuat oleh Azizan melalui firma guaman Karpal Singh.

Memandangkan Karpal membangkitkan perkara itu di dalam Dewan Rakyat,iaitu satu institusi yang tinggi dan berintergriti dalam negara,serta kedudukan Dewan Rakyat itu yg tidak membolehkan ahli-ahlinya berbohong,maka Perdana Menteri ketika itu Datuk Seri Dr Mahathir mengambil serius dakwaan tersebut dan telah mengarahkan satu siasatan dijalankan oleh polis.Manakala Anwar Ibrahim tidak berani membawa usul untuk merujuk Karpal kepada J/kuasa Hak dan Kebebasan Parlimen.Ini menguatkan lagi bukti bahawa apa yang dikatakan Karpal Singh adalah betul.Hasil siasatan yang dijalankan polis mengesahkan Anwar terlibat dalam kegiatan homoseks.Pada 2 September 1998,Datuk Seri Dr Mahathir telah bertindak memecat Anwar sebagai TPM dan Menteri Kewangan.Setelah ditahan dan didakwa di Mahkamah kerana kesalahan meliwat Sukma,Munawar Anes dan Azizan Abu Bakar,tiba-tiba Karpal Singh selaku orang pertama yang mendedahkan kegiatan homoseks Anwar telah bertukar arah dan terlibat dalam barisan peguambela Anwar pada 1999 untuk perbicaraan kes liwat yang dibangkitkan olehnya sendiri pada 1997. Daripada 1999 hingga 2005 memakan masa 6 tahun. 

Oleh kerana kemunafikkannya itu,pada 2005 Karpal telah terlibat dalam satu kemalangan jalan raya di Pulau Pinang yang membuatkan beliau lumpuh dan terpaksa bergerak atas kerusi roda.Tahun 2008 Anwar Ibrahim ditangkap dan didakwa kali kedua atas kesalahan homoseks,iaitu meliwat Saiful Bukhari Azlan.Walaupun dalam keadaan lumpuh dan berada atas kerusi roda Karpal sekali lagi bertindak sebagai peguambela Anwar dan mempertahankan kegiatan homoseks Anwar.Daripada 2008 hingga 2014 memakan masa 6 tahun.Selepas enam tahun Kemalangan,Karpal kemalangan lagi sekali dan akhirnya kemalangan itu meragut nyawanya.Beliau mati dalam keadaan yang sangat ngeri.Dimana mukanya dalam keadaan senget dan matanya terbeliak.Beliau sendiri yang mendedahkan kegiatan homoseks Anwar dan kemudiannya beliau sendiri pula yang mempertahankan kegiatan homoseks Anwar. 

Tindakannya itu membuat orang ramai keliru dan seterusnya membuat masyarakat berpecah belah.Mungkin inilah balasannya terhadap manusia yang jahat seperti Karpal.Akhir kata marilah kita sama-sama renungkan pengajaran atau iktibar yang boleh kita ambil daripada peristiwa ini.

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

10 comments:

Anonymous said...

100000% setuju. Rest in hell you bad bad bad man.

Anonymous said...

Setuju sangat

Anonymous said...

Balasan dunia apa yg kita lakukan walaupun kafir.

Unknown said...

good ending..

Quantum Metal Consultant said...

Dalam Al-Quran kejahatan abu jahal diulang sebut putk peringatan umat Islam.
Kesah di atas dan kejahatan karpal perlu juga di ulang sebut betapa bahaya dan ganasnya mereka bersekongkol untuk menghancurkan Islam.
Malangnya ramai juga saudara Islam kita mempertikaikan setakat mana karpal memusuhi Islam. Apakah mereka buta, leka atau hanya percaya setelah semuanya terlambat.

Yakelihboktam said...

Karpal tidak pernah menghormati orang Melayu, agama Islam dan institusi DYMM Agong.
Sila rujuk penglibatannya dalam membawa kes-kes melibatkan Raja-raja Melayu kemahkamah, bukan hanya setakat kes Sultan Perak tetapi sejak 20 tahun lepas dari kes Almarhum Sultan Johor semasa menjadi DYMM Agong...semuanya semata-mata untuk menghina DYMM Sultan2,raja-raja Melayu.
Sila rujuk kes-kes Melayu2 murtad yang dibawa kemahkamah, kes-kes mualaf yang kembali fasik dan kes-kes anak-anak Islam yang mau dikembalikan keagama asal ..semuanya melibatkan tangan Karpal, semata-mata kerana bencinya terhadap Islam.

Anonymous said...

cer suruh org siasat saper sebenarnya driver alphard yg bawa karpal tu...entah2 dia org umno kot , umno cawangan negara india..sebab tu dia drive tak fikir nyawa org..buat ujian air kencing dia adalah wajib sbb dia blh didakwa cuai hingga menyebabkan kematian..takkan anak2 karpal nak biar je org saja2 bawa laju dgn karpal ada dlm kereta tu...mesti driver alphard tu ada konpirasi... :) :) :)....driver tu sgaja langgar belakang lori belah kiri so dia tak kena sbb dia duk kanan...yg kena karpal dan pembantu , mana mayat pembantu tu..mcm ghaib je... :):):)....anak2 karpal dan kaum kerabatnya dinasihatkan pegang tangan driver alphard tu kuat2 , tanya dia sape yg upah dia buat kemalangan malam tu...:):):)

Anonymous said...

Mendiang karpal dah u turn, skrg apa nak di-kato. kamu kembali di-tempat asal mu. tak payah bela anuar lagi. buang masa.

Anonymous said...

tak abih2 kah ceta liwat neh....
heran gak otak org Malaysia nih bab2 liwat ntah2 smpai ke anak cucu korang nnti ceta nih tak abih..gay2 betaburan rasuah betaburan maksiat artis betaburan ..ajaran sesat betaburan..terpesong akidah..murtad korg tak sibok

Anonymous said...

Umno ni berlakon je tak suka kat karpal padahal sayang sangat kat karpal... yela bukan ke orang umno dan karpal sama ideologi iaitu anti hukum allah dan sukakan hukum inggeris

 
 
Blogger Templates