Social Icons

Pages

Thursday, April 24, 2014

#KANTOI !!! #HIMPUNAN #ANTIGST #GST501 !!! #PKR DAN #PAS PANGGIL AHLI UNTUK HURU HARA KEADAAN !!!


Asal parti politik yang sibuk-sibuk nak kerahkan ahli padahal bukan penganjur pun.NGO tak ada pulak nak sibuk.apa yang saya nampak pasal surat kerahan ni,nampak gaya nya macam parti politik nak HIJACK jer perhimpunan ni !!! sebelum ni tak kerah ahli,sebelum ni pun minta tolong orang ramai suruh join.tak tau lahh masyukk atau tak.


cukup lah tu yang hadir pun nanti ahli-ahli parti jerrr.rakyat marhean takda pun nak turun,cuti hari pekerja duk bersantai bersama keluarga lagi bagus la dari join perhimpunan kumpulan KOMUNIS ni.rosak anak bangsa.Perhimpunan ni tujuan nak menghasut rakyat supaya terpengaruh dengan ideologi kiri KOMUNIS.berhati-hati.fikir dulu sebelum bertindak.

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates