Social Icons

Pages

Thursday, April 10, 2014

KANTOI !!! #HIMPUNAN DERITA !!! SIAPA YANG SEBENARNYA DERITA ??? WAJIB BACA !!!


kita lihat dulu gambar di atas dan di bawah.jap lagi saya cerita pulak Himpunan Derita !!!



GAMBAR DI ATAS MENGUMPULKAN UMAT ISLAM TANPA PENGIRA FAHAMAN POLITIK UNTUK MEMERIAHKAN SEBARANG ACARA KEAGAMAAN !!!


SOLAT MENGHADAP KIBLAT YANG SATU !!!

NAMUN ADA MANUSIA LIDAH BERCABANG,CAKAP LAIN BUAT LAIN !!!

LIHAT GAMBAR DI BAWAH



Program yang kononnya 'HIMPUNAN DERITA' untuk rakyat hanya bermain di bibir saja.Mulut jerit rakyat derita,tapi tangan dok kutip derma kat rakyat yang dikatakan derita.Kalaulah ada otak,tak buat sedemikian rupa.

DAH TAHU RAKYAT DERITA,BANTULAH RAKYAT SUPAYA DERITA ITU TIDAK BERPANJANGAN !!!

INI TIDAK,MINTAK LAGI WANG DARIPADA RAKYAT UNTUK HABUAN PEMIMPIN YANG JELAS DAN NYATA MEREKALAH YANG SEBENARNYA DERITA.MALAH LEBIH DERITA DARIPADA RAKYAT SENDIRI !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

2 comments:

Anonymous said...

KALAU BETULLAH RAKYAT BALING DERITA, PEMIMPIN-PEMIMPIN PAS YANG KAYA RAYA TU PATUTNYA JUAL SEGALA HARTA MEREKA DAN DATANG BAHAGI KEPADA MANA-MANA RAKYAT BALING YANG DERITA. PEMIMPIN PAS YANG ADA KERETA MEWAH TU SUMBANG SAHAJA KERETA TU KEPADA RAKYAT BALING YANG DERITA. INI TIDAK. MELAUNG DERITA TAPI KUTIP LAGI DERMA KAT PUAK-PUAK YANG DIKATA DERITA. DAH GILA AGAKNYA PUAK-PUAK NI. DEPA TAK BUAT APA PUN. YANG DEPA TAHU SALAHKAN ORANG LAIN SAJA. LEKEH BETULLAH PUAK NI. TU PUN ADA MANUSIA PERCAYA LAGI.....

Anonymous said...

Bukannya tak tau parti Pas ni, dimulakan caramah dengan memuliakan ayat ayat Al Quran sebagai pembuka kata(bagus) selepas itu isi kandungan ceramah di selitkan dengan lawak jenaka(kelakar), selepas itu menasihati para pengunjung(lerai hati dan perasaan)dan sedikit demi sedikit kata kata fitnah di jelma dan dihamburkan sehingga semakin rancak dan berkeyakinan(di sahut dengan gema Takbir)dan selepas itu mohon doa mintak tuhan ampun segala kekurangan dan kelemahan ketika berucap, pengunjung dan pengikut menyahut dengan bertakbir dan selapas itu di umumkan kutipan derma kejalan Allah akan di adakan, maka petugas petugas pun sibuklah memenuhi ruang untuk menunjukkan tin milo dan plastik beg dan selepas itu diumumkan kutipan derma yang di kumpul pada masa itu dan selepas itu wang derma entah hilang kemana dan yang tinggal hanyalah kesan fitnah yang mendalam kepada hadirin dan derma tidak mendapat apa apa pahala kerana bersekongkol dengan pengfitnah. Inilah standard parti Pas.

 
 
Blogger Templates