Social Icons

Pages

Saturday, May 10, 2014

KANTOI !!! BUKTI TERBARU PUNCA #PAS TOLAK #HUDUD DI #SELANGOR DIDEDAHKAN !!!


kantoi sudah !!! patut lah tak nak buat hukum hudud di selangor.rupanya ada udang di sebalik batu.rupanya seorang pemimpin daripada parti yang konon menegakkan Islam bersekongkol dengan Bahagian Perlesenan Majlis Daerah Sabak Bernam untuk memberi lesen kelulusan minuman yang memabukkan dan dijual secara terbuka di kawasan luar bandar.Jika dahulu sebelum berjaya memerintah negeri Selangor,parti ini lah yang bersungguh-sungguh mahu menutup kilang arak yang ada di Selangor.Katanya sebelum ayam berkokok lagi,setelah negeri Selangor ditadbir oleh pakatan semua kilang proses minumam keras akan ditutup.Apa sudah jadi sekarang ??? PAS sudah lupa janji kerr ??? 

Lesen Minuman Yang Memabukkan.Lesen ini telah dikeluarkan iklan di dalam surat khabar.Sedangkan Exco Agama Islam Selangor,Sallehin Mukhyi merupakan Adun Sabak yang berada dalam daerah Sabak Bernam.Adakah Sallehin tidak nampak atau pura-pura tidak nampak ??? Oooo lupa.PAS parti tempelan.Sedangkan yang lebih berkuasa adalah DAP Sabak Bernam yang diketuai oleh Ng Suee Lim,Adun Sekinchan.Jika PAS mahu benar-benar menegakkan Islam.Mulakanlah di Sabak Bernam yang majoriti penduduk adalah orang Melayu beragama Islam.Tetapi jika PAS benar-benar ikhlaslah.

ADA BERANI ???

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN 

3 comments:

Anonymous said...

Janji untuk menutup kilang Carlsberg tinggal mimpi... malahan ianya suatu penipuan...

Anonymous said...

Sebelum ayam berkokok..kah..kah..kah..pas munafik yg keji...

Anonymous said...

Semuanya tipu belaka baik dap, pkr dan yg paling memyedihkan parti pas cakap tak serupa bikin. Parti bahang rambang ikut suka dia aje sebab bila pemimpin cakap pengikut mesti kata ya sebab kalau tak ikut tak boleh masuk syurga. Semua yang berkait dengan Pas adalah tuntutan Islam sebab pas itu dikatakan Islam dan bukannya parti politik yang kotor lagi jijik.

 
 
Blogger Templates