Social Icons

Pages

Sunday, May 11, 2014

KANTOI !!! #PEMILIHANPKR KECOH DAN BERLAKU TUMBUK MENUMBUK !!!


Pemilihan cabang Parti Keadilan Rakyat (PKR) di Sepang kecoh apabila berlaku kejadian tumbuk menumbuk,kerusi di baling dan kertas undi di buang apabila perwakilan tidak berpuas hati dengan cara pemilihan itu dijalankan.Pemilihan Cabang Sepang bertempat di Dewan Orang Ramai Bukit Changgang,telah selesai pada 05.30 petang.Bagaimanapun terjadi kekecohan kerana kumpulan pro Ketua Cabang, Borhan Aman Shah,telah mengoyak kertas undi yang akan dikira. Keputusan samada perlu pemilihan semula belum diputuskan.


akibatnyaa...tengok sendiri gambar dibawah


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

3 comments:

Anonymous said...

Pemimpin yang tak berakhlak akan memimpin penyokong yang sangat tak berakhlak, nak ini dia parti kelentong rakyat(pkr) yang dia lakh at Allah SWT.

Anonymous said...

Pemimpin yang tak berakhlak akan memimpin penyokong yang sangat tak berakhlak, nak ini dia parti kelentong rakyat(pkr) yang di lakhnat Allah SWT.

Hj Mohammad Hj Dit said...

Badut Rakyat tidak perlu mengulas banyak2 mengenai pengundian PKR. Kalaulah DSAI ketua PKR sudah tidak tahu malu dan selalu berlakun jadi apa yg dilihat sekarang adalah satu transformasi yang telah direka cipta oleh DSAI. Jadi buat apa sibuk2 dan siarkan Pengundian PKR. Biar PKR membuat kacau sesama ahli2nya sendiri. Tidak lama lagi mana Melayu yang telah sedar pasti masuk UMNO parti yang penuh dengan reformasinya yang tulin dan nyata. Sebab itu DSAI, Lim KS dan Lim GE takut sangat. Sampai Utusan Melaysia pun mereka takut nak baca. Apa jenis ketua parti po;litik ini. Mungkin kena jadi warganegara Singapore baru sedar untungnya mereka di Malaysia

 
 
Blogger Templates