Social Icons

Pages

Thursday, May 15, 2014

KANTOI !!! GAMBAR PM DS @NAJIBRAZAK DAN #MB #TERENGGANU !!! #RAFIZIRAMLI JILAT LUDAH SENDIRI !!!


pandai rafizi ramli mengambil hati rakyat dengan post 1 gambar yang kononnya menunjukkan MB Terengganu yang baru salam cium tangan.anda rasa ada salah tak dengan gambar ni ??? kalau nak tunjuk bagus pun kenapa ada ayat di perkataan biru dan merah tu ??? tak salah kan hormat pemimpin negara !!! betul tak pembaca Badut rakyat ???

sekarang rafizi dah ludah dengan membuat posting macam tu !!! jangan tuduh saya bukan-bukan pulak.gambar di bawah saya rasa rafizi dah jilat ludah dia tu kottt.jom lihat gambar di bawah


rasa-rasa yang ni macam mana pulak ??? kenapa tak nak komen gambar ni ??? malas nak ulas panjang-panjang.kang lagi pedas saya bagi kang !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates