Social Icons

Pages

Thursday, May 15, 2014

KANTOI !!! #PRKBUKITGELUGOR !!! #DAP JILAT LUDAH SENDIRI !!!


Dulu semasa PRU13,pembangkang terutama DAP begitu kuat menyalak hentam  pemimpin BN tak telus kerana  menggunakan sumber dan aset kerajaan membantu melancarkan kempen pilihan raya.Tetapi kini Ludah mereka itu dijilat kembali seperti anjing bila mana di kempen pilihanraya kecil Parlimem Bukit Gelugor hari ini,kenderaan dan pekerja MPPP dilihat sedang  menyiapkan tempat ceramah DAP malam ini di Taman Tun Sardon.

Perbuatan itu secara jelasnya menyalahi prinsip dan had kuasa kerajaan sementara,malah ia perlu dihentikan serta-merta.Ini kerana MPPP adalah hak rakyat P.Pinang bukannya hak mutlak parti  DAP untuk memenangkan Ramkarpal.Apakah mereka lupa apa yang mereka menyalak sebelum ini tentang isu  guna jentera kerajaan ???





Lihatlah sendiri bukti dulu mereka cakap tak serupa bikin di atas ini menghentam BN kini mereka sendiri begitu angkuh dan rakus menyalahgunakan harta kerajaan untuk kepentingan parti.Bila dah berkuasa, segala cakap mereka dulu kononnya kerajaannya  telus dan lebih baik daripada BN ternyata bohong.Entah apa lagi duit rakyat & aset kerajaan disalahgunakan DAP untuk politik mereka.-GPB



APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

5 comments:

Anonymous said...

Ahli politik sama jer dgn salesman
Cakap 10.. betul 1 atau 2 jr

Anonymous said...

itu baru dia pegang p.pinang kalau depa dapat malaysia lagi kaya diorang. semua depa punya nyawa kita pun depa boleh ambil..dasyat macam firaun

SentiasaPanas said...

Macai-macai pakatan haram pula terpaksalah jilat buntut lim kit sial..

kampong lad said...

dua2 serupa. masa berkempen, janji macam2 utk rakyat sampai malaikat pun takut (aku tak boleh buat), bila dapat kuasa jadi jin.

Anonymous said...

Dap mcm anjinq, pkr mcm sial, pas mcm kucing.

 
 
Blogger Templates