Social Icons

Pages

Saturday, June 21, 2014

FAKTA !!! KATA NAK BUAT NEGARA KEBAJIKAN TAPI APA DAH JADI KAT KELANTAN ??? APA CERITA NI ???


apa cerita ni ??? mana negara kebajikan yang di war-war kan oleh PAS ??? besar kot tanah kat kelantan tu !!! Sepatutnya pihak Kerajaan Negeri dan Majlis Perbandaran perlu memikirkan untuk menyediakan tempat meletakkan parking yang mencukupi di bandar Kota Bharu,bukan sahaja untuk kemudahan penduduk tempatan malah untuk pelancong dari negeri luar.Barulah dinamakan mesra Rakyat. 

Ini tidak,parking yang disediakan tidak pernah bertambah,hanya jumlah denda yang dikenakan langsung tidak munasabah, malah tayar kereta turut dikunci sehingga menyusahkan pemilik kereta.Bukankah manifesto PAS Kelantan sejak 1990 kalau tak silap Rakyat Kelantan dapat parking percuma ??? mana janji PAS ni ??? malas nak ulas panjang-panjang kang lagi pedas kang saya bagi.macam ni nak tadbir negara ???

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates