Social Icons

Pages

Saturday, June 14, 2014

KANTOI !!! #ANWARIBRAHM KENA BELASAH DENGAN PEMBERITA #BBC !!! VIDEO INSIDE !!!


amik ubat !!! kan dah kena belasah dengan pemberita BBC.lai kali burukkan malaysia lagi.di bawah adalah point beliau kena belasah dan video penuh.jom kita lihat

1. anwar tuduh kerajaan kejam,tetapi pengacara berkata dia yang melawan sistem sedia ada.sebagai contoh beberapa kali bukti dikemukakan mahkahmah memang anwar meliwat'.

2. orang melaysia sudah menyampah dengan anwar dan demo jalanan kerana seperti anwar ingin elak dari isu peribadinya.

3. kata anwar menang undi popular.ia tak di layan kerana sistem di sana England juga tidak mengira kemenangan melalui undi popular.

4. anwar tuduh kerajaan kuku besi,tetapi tidak cukup bukti terus menukar kepada topik mh370.pengacara perli "interesting you brought up mh370" dan terus mengatakan malaysia menanganinya dengan baik.tentulah pak liwat membuak marah

5. kemudian pengacara menegur mengapa anwar sanggup mempolitikkan isu seperti mh370 demi kepentingan politknya.

LIHAT VIDEO DI BAWAH


selepas beberapa hari anwar balik ke malaysia tanpa sambutan "hidup anwar".yang menyambutnya che gu bard,itu pun kena tindakkan displin oleh PKR kerana buat laporan pemilihan PKR penuh rasuah. apa kata macai ??? apa kata macai kepada macai PAS ??? muahahaha

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

10 comments:

Quantum Metal Consultant said...

Hahaha...pengacara itu perkakas umno.

tergagam, merah muka...marah nampakkkk...
tak ada pula, u ulang i saman

Anonymous said...

Inilah muka manusia yang paling munafik dia ingat dia aja yang betul dan orang lain semuanya bodoh.......Saudara Anwar ingatlah masa kamu hanya tingal sedikit saja .....Adakah anda akan mati didalam keaifan...semua keturunan kamu ....ingatlah dan anda kena tahu....kena tahu...bahwa rayaat dah bosan dengan kamu Anwar.

Anonymous said...

merah muka n telinga

Anonymous said...

Apa yang menarik satu masa dulu tidak semestinya menarik lagi pada waktu terkini.

Contoh ketara ia lah kejohanan piala Thomas yang baru berlalu. Permainan yang dipamerkan oleh Raja Badminton dunia tidak lagi menghiburkan sebaliknya pasukan yang dianggap mediocre muncul juara!

Sama juga dalam World Cup 2014, Raja Bolasepak sudah tidak relevant apabila pasukan lain mempamerkan sesuatu yang baru dan menarik.

Anonymous said...

Rebel without cause

Anonymous said...

Nuar Nuar...orang lain sumo salah..engkau juga yg betul eh...ingatkan panjang panjang macam pistol...bukan ya?

Anonymous said...

3:08

Tidak dinafikan muka baru mempunyai harapan tetapi harus memiliki kemahiran dan kematangan kerana Teluk Intan membuktikan permainan "fancy" saja tidak cukup.

Anonymous said...

Kah kah kah kah kah
kah kah kah kah kah
kah kah kah kah kah

merah padam muka.....
masa depan kamu semakin kelam...

Anonymous said...

Jota jota sudah habis bayar sama bbc lo...?
Ini macam kasi malu....
hati mayak panas lo...

Anonymous said...

Anwar masih bermimpi dgn undi popular.Sudah lah Anwar rakyat Msia dah muak dgn kau.Umur pun dah 70 lebih.Bawa bertaubat la.

 
 
Blogger Templates