Social Icons

Pages

Monday, June 16, 2014

KURANG AJAR !!! #HARAKAH EJEN MELEMPAR #FITNAH SESAMA ISLAM !!!


UiTM merupakan sebuah universiti yg ditubuhkan bagi memberi lebih banyak peluang anak bumiputra memasuki universiti serta mengelak meritokrasi yang ketat dengan bangsa lain agar jurang ekonomi antara kaum dapat dikurangkan,kini difitnah tujuan penubuhannya oleh akhbar lidah rasmi sebuah parti yang mengaku membawa agenda Islam.

Timbul kecurigaan siapa dibelakang Harakah.Adakah Tokey Tokey kaya DAP yang menjadi penajanya ??? kenapa Mereka cukup tamak dan cemburu dengan kewujudan sebuah universiti untuk bumiputra yang juga sedarah,sebangsa dan seagama ini dengan ahli PAS ini ??? 

Ternyata PAS dan pengarang akhbar lidah rasmi parti itu (Harakah) sudah rosak teruk dan buruk dalam.Otak pemimpin PAS serta pengarang lidah rasmi parti itu kini sudah rosak dan jijik,seperti " Bihun cap Masjid".Beginilah bila Syiah dan khawarij menerajui parti.Matlamat untuk berkuasa kini sudah menghalalkan cara

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

5 comments:

Anonymous said...

satu masa dulu artikel harakah berlegar kisah babi dan JE.

kini artikel harakah berlegar tentang isu Melayu 'berada' seolah-olah Melayu tidak perlu berada kecuali Lim and Family?

Anonymous said...

kekayaan yang diperolehi menerusi perniagaan tidaklah memalukan sangat tetapi penyelewengan ke atas tabung Dumex tentunya memalukan hingga 7 keturunan.

Anonymous said...

PAS pengkhianat bangsa Melayu/Islam. Mereka tidak sedar ramai anak2 mereka masuk UITM dan ramai lagi yang ditaja pengajiannya oleh MARA di universiti2 di dalam dan luar negara. Hampir 80% dari mereka adalah penentang Kerajaan mengikut anak saya yang belajar disebuah Kolej MARA. Mereka bukan lah top scorers pun cuma cukup2 makan saja ada yang dapat cuma 2 ataupun 3 A+ dalam SPM. Kat Kolej bukan cemerlang sangat tapi kerana anak orang miskin maka telah dibantu MARA. Mereka ini ungrateful dan tak sedar diri.

Jadi fitnah PAS yang mengatakan UITM ataupun mungkin mereka maksudkan MARA juga hanya memperkayakan pemimpin UMNO adalah tidak benar sama sekali. FITNAH ITU DOSA NYA LEBIH BESAR DARI MEMBUNUH.

Anonymous said...

Harakah Pas memang akhbar fitnah...ramai anak anak ahli Pas masuk Uitm menimba ilmu disana. Harakah sekarang suara lidah syaitan DAP laknat. Binasa lah Harakah.

Anonymous said...

Harakah atau Haramkah

 
 
Blogger Templates