Social Icons

Pages

Wednesday, July 09, 2014

APA MASALAH RAMASAMY NI ??? KENAPA NAK KECOH PASAL 13 MEI ???


Apa yang saya tahu dalam 2.5 juta orang melayu akan balik kampung pada hari raya ini.Kalau dibuat "SWOT Analysis" memang mereka ada kelebihan jika 13 may Berlaku ketika sambutan Aidilfitri.Sering kita lihat serangan keagamaan berlaku pada musim perayaan di timur tengah dan eropah timur.Seperti keadaan serangan keatas gereja coptic di mesir sebelum kejatuhan mubarak.Begitu juga pernerontakan IRA di Ireland.Berlaku didalam musim perayaan .

Begitu juga ketegangan di lebanon dan juga croatia.Apakah sebenarnya yang ingin dikatakan oleh Prof Ramasamy keadaan kesiagaan pihak yang menyebelahinya menghadapi 13 Mei didalam bulan ramadhan menunjukkan keadaan ketegangan kaum akan berlaku didalam sambutan Aidilfitri ??? Persoalan yang masih belum terjawab ialah apa yang menjadikan keadaan tersebut boleh terjadi ??? anda faham tak apa maksud TPM tu ??? bangang lahhh ramasamy ni !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

7 comments:

Anonymous said...

Ini jenis menteri paria menatang pukimak celaka. Kalau kasihan sama bangsa sendiri pi selamatkan pempuan India yang terananye di pejabat Dap di Melaka. Sial

Anonymous said...

Kita sering menyalak dan ketengahkan isu isu ini di blog blog serta di akhbar. Apa kerajaan buat?apakah kita menang berkokok sahaja? Jgn sampai rakyat malaysia khususnya org melayu seperti saya fedup dgn isu yg sering di mainkan ini.

Anonymous said...

Jabatan Peguam ada telur ker ?
Hanya berani bila kktgn awam buat salah

Celaka lah Ghani Patail dan konco2nya !!
Barua betul...

Klu cina n paria buat hal..
Pakat2 simpan telur kt rumah

Anonymous said...

memang betul ghani patail ni tak ada telur..memang dasar orang sarawak..dia suka la kalu melayu semenanjung dihina..takkan kita tak pernah dengar cerita kalau kita bertugas di malaysia timur tak kiralah Sabah atau Sarawak..mereka tetap memanggil dan menganggap kita sebagai penjajah dan selalu memanggil kita sebagai orang semenanjung sedangkan kitakan satu melaysia......sebab tu ghani patail berperangai camtu..dia suka tenguk kita melayu semenanjung ni dijajah..itulah anggapan dia...baik letak jawatan

Anonymous said...

Yang memulakan ini ialah Muhiddin Yassin tapi disambut Ramasamy, sekarang anjing2 kerajaan akan menyoal org yg menyambut.Bodohnya Zaman Khan, otak biul.

Anonymous said...

Jgn salahkan Gani Patail kerana dia hanya mengikut arahan Najib Al Mongolia.Kita semua sedia maklum taktik Najib. Bayangkan bagi Najib kenyataan Pendatang lebih teruk daripada kenyataan Celaka sehingga yang keluar kenyataan Pendatang di dakwa manakala yang keluar kenyataan Celaka dilepaskan. Aku rasa Najib guna kamus Dewan Bahasa Mongolia.Memang patutpun UMNO digelar celaka.

Anonymous said...

ANJING PAKATAN HARAM JADAH SUDAH MASUK KE SINI MENYALAK DGN MEMBODOH2KAN ORANG YG MEMBACA SALAKANYA.

INI BUKAN SALAH NAJIB
INI BUKAN SALAH MUHYIDIN
INI BUKAN SALAH GANI PATAIL

INI SALAH RAMASAMY PARIA KERANA TIDAK MENGAKU KEKING. WAHAI ANJING PAKATAN HARAM JADAH. KALAU PARIA TU BUKAN KELING MCM KAMU HABIS BANGSA KAMU APA?

INDIA ? INDIA ITU NEGERI.
TAMIL ? TAMIL ITU BAHASA.
HINDU ? HINDU ITU UGAMA.
MAKNUSIA YG KELIRU IDENTITY SEPERTI KAMU INILAH YG MENYESATKAN ORANG LAEN.

SEPERT JEP SEPAHTU KATA ' ITU KAN CONTOH?'

 
 
Blogger Templates