Social Icons

Pages

Friday, July 11, 2014

BREAKING NEWS !!! ADIK 'PEREMPUAN' #AZMINALI MOHON RAKYAT SELANGOR PILIH DENGAN BIJAK !!!


ketika angin pengguguran Khalid daripada kerusi Menteri Besar Selangor,adik 'perempuan' kepada Azmin Ali,yang juga merupakan selebriti terkenal minta rakyat Selangor bersetuju untuk Azmin menjadi Menteri Besar kerana beliau adalah orang yang dirasakan benar-benar layak mentadbir negeri Selangor.Tapi itu cerita lama.apa yang saya nak cerita kan adalah gambar di bawah





Gambar di atas mampu menceritakan pelbagai cerita yang orang tak perlu nak ceritakan.So,kepada pembaca Badut Rakyat tengok jela gambar di atas puas-puas yekkk.Kehadiran Khalid Ibrahim dalam program berbuka puasa bersama Perdana Menteri di Bukit Jelutong,Shah Alam semalam merungkai pelbagai cerita dan persepsi.saya nak lihat dan biarkan anda semua bermain persepsi.tapi ada yang berkata Khalid nak join UMNO kembali.Yang pasti semuanya MUNGKIN.Dalam politik Malaysia,semuanya MUNGKIN.apa pun umat Islam kena bersatu tak kira masuk politik apa yang anda anuti.itu yang penting sekali.kalauAgama pun di cemari,macam mana nak menegakkan kebenaran dan keadilan.anda faham kan maksud saya ???


APA KATA ANDA ???


RENUNG-RENUNGKAN

11 comments:

Anonymous said...

Bila lubang jubur boleh berkata kata....

dapigs bingai said...

Anwar sheikh al juburi mmg suka jubor

Anonymous said...

Kalaupun PKR merajuk hati bukankah masih ada Dap dan Pas.

Pas sudah tentu berdiri teguh belakang MB. Tiada ragunya

Kalau Dap batalkan sokongan, barulah kerusi MB bergoyang.

Cumanya, kenapa baru kini Dap menggoyang kerusi MB?

Apakah habis sudah manisnya lalu pepah dibuang? Atau dot, dot, dot?

Anonymous said...

Elok sangat lah TS Khalid Ibrahim bubarkan DUN Selangor dan lepas tu bertanding atas tiket UMNO. Rasa-rasa BN boleh menang kerana TS Khalid amat berpengaruh di Selangor. Orang Selangor pun dah meluat dengan pemimpin2 PKR dari negeri lain yang dok berebut kuasa/duit rakyat Selangor. Lagipun, ramai yang dah sedar Anwar Ibrahim seorang pembohong. PAS pula macam tak ada peranan langsung untuk membela orang2 Islam, hanya mengikut telunjuk DAP.

TS Khalid telah berpegang kepada sumpahnya dihadapan Sultan Selangor iaitu untuk membela Islam dan Raja-Raja Melayu. Selangor dibawah BN akan lebih maju, tiada politicking. PR terlebih sangat main politik sampai menyusahkan rakyat. Saya rasa orang2 Cina pun akan menyokong BN kali ini seperti di Teluk Intan. Mereka lebih praktikal, dulu depa ingat PR boleh menang kat Federal sebab tu depa sokong PR. Kat Kajang depa terpaksa sokong PR kerana kerajaan Selangor masih di bawah PR, susah Kerajaan Pusat nak bantu. Sekarang pembangunan terbantut kerana Anwar Ibrahim tak bagi bina Langat 2. Banyak permohonan projek pembangunan terpaksa ditolak. Peluang perniagaan dan keuntungan merosot. Kalau PR menang lagi penstrukturan bekalan air akan menemui jalan buntu kerana kedegilan Anwar.

Anonymous said...

Bangsa Melayu, jika ditindas berlebihan, akhirnya akan bersatu kembali.

Puak2 cina dan puak2 Melayu yang berkepentingan yang lain seperti keluarga puaka Juburi tu, masanya sudah hampir tiba untuk berambus!

Yang si adik pompuan hodoh tu....eeeek geli betul tengok gambar "pompuan" yang TERSANGAT HODOH tu!!!

Dah tua2 macam tu, si adik "pompuan" azmin ali tu dah ada boyfriend ke, tunang ke? Usia dah lanjut, muka semakin hodoh, mulut semakin SIAL!!! Takde de pakwe pakwe yang boleh dia bayar untuk datang meminang? GELI NYER!!!!!

tokba said...

Dari dulu lagi aku tak berkenan "pompuan" ni.... Lembut2 si Dato Aznil tu tak le geli dan lekeh mcm pompuan ni...huwekkk....

Anonymous said...

Eeeee.... geli tngk muka, perangai dan kelakuan bapuk tua tu. Selekeh....

Anonymous said...

Negeriku sedang diratah oleh manusia yg tamak.

Anonymous said...

Minta maaf. nak tnya kalau mati tanah kubur nak terima ke Orang dua alam mcm ni....?

Anonymous said...

Dia ni dahlah hodoh,perangai pun hodoh.Yang dia makeup2 bagai tu ada ke Jantan yg 'steam' tengok dia.TRANSFORMASI DARI JANTAN TULIN HINGGA MENJADI SI BAPOK TUA DAPAT KITA LIHAT MELALUI KACA TV DIA LAKUKAN SEPANJANG ZAMAN DIA BERGELAR ARTIS.SEDIHNYA PERANGAI TAK BERTRANSFORM2 KEARAH KEBAIKAN.KAU PIKIR ABANG KAU TU BAIK SANGAT KE YG KO PROMO KAT SINI.PERBETUL UKWAH DAN SIRATULRAHIM ANTARA KAU SEKELUARGA BARU FIKIR NAK PIMPIN RAKYAT SELANGOR.BOLEH MELINGKUP RAKYAT DAN NEGERI SELANGOR KAU ORANG ADIK-BERADIK BUAT.

Anonymous said...

muka cantik2 dok pi adjus sapak suroh............hang tau tak dah macam gupa khinzir aku dok pratikan.tuiii bonggok haram-jadah.

 
 
Blogger Templates