Social Icons

Pages

Thursday, July 17, 2014

FAKTA !!! KENAPA VIDEO #CDM25 TRENDING ??? KENAPA BUKAN VIDEO CINA MAKI POLIS @PDRMSIA ???


saya nak tanya sekali lagi,Kenapa video Cina maki Polis Melayu Tidak 'Viral' dan 'Trending' ??? 

sekarang ni dah kecoh video seorang perempuan di Pahang mengherdik seorang lelaki tua yang melanggarnya dan menjadi trending di alam maya.kenapa apabila polis dimaki dan di provokasi tiada siapa yang sudi membela mereka, 

Berikut koleksi video Cina biadap dengan anggota polis






Jika semua menghebahkan video ini rasanya mustahil Astro Awani Malaysiakini Mstar akan memejamkan mata melihat ia tersebar di kalangan pengguna media sosial tanpa membuat liputan mengenainya.Seperti mana mereka menyiarkan berita kebiadapan perempuan Melayu Islam bertudung bernama Kiki Kamaruddin yang mengherdik Cina yang melanggar keretanya Kecuali mereka juga anti dengan polis kita dan bersetuju dengan kebiadapan Cina kepada polis yang mana polis lah yang bekerja keras menegakkan Perlembagaan demi keamanan dan keselamatan rakyat. 

Fikirkan sekali lagi,kenapa video ini tidak viral ???

Terpulang kepada anda samada mahu forward dan share bahan ini.Jangan sampai ada berkata betapa senangnya kita terikut dengan pendekatan RBA yang mana melagakan kita dan mahu menjadikan orang Melayu Islam sebagai bahan utama

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

10 comments:

Anonymous said...

kat singapore cina laknat tak berani dgn polis trafic, kat malaysia cina laknat mcm tuan. dgn police boleh maki pulak.

Anonymous said...

Sebab polis cina kat Singpura tak rasuah macam polis melayu kat malaysia...polis kita singkek gaji tak tinggi macam polis Singapura...tahan aje kereta yg belakang kiri kanan terus buat tanggapan...tu polis nak cari duit raya la tu..sebabnya pegawai polis kita tak kesah sangat pasal undang undang..dia sendiri pun buta..sebab tu rasuah berleluasa kat malysia...Kepimpinan melalui teladan..

Anonymous said...

Ini semua berpunca dari Najib Al Mongol yang kemaruk undi cina. Kalau video tu diberikan kepada stesen tv pun mereka tak akan siarkan. Percayalah. Dibawah Najib Al Mongol, negara kita sekarang ialah CINASIA.

Anonymous said...

kerana Melayu yg tak bersatu, Melayu suka jatuhkan Melayu. Aku dari hari pertama sokong kiki, kerana kalau kereta cina kena langgar dgn kereta Melayu, lagilah Melayu tu kena langgar. apek tu peduli apa kalau kereta dia kemek, kereta dia kereta lama. Tapi kiki tu silap, jgn touch badan atau brg apek tu. Kalau nak maki aje.....

Anonymous said...

elok jugak video Kiki dilanda virus agar kesedaran ini timbul:

"ultrakiasu jangan tipu sana tipu sini, ini kelana emosi ada hadnya.

bila had itu dilepasi, bukan saja lu makan itu penampar wanita tetapi stearing lock pun boleh jadi penyungkil gigi lor.

Anonymous said...

BUKANKAH devil terkurung sekarang ini? makanya kenapa dengan sekecil insiden pipi Menachi terangsang jadi teramat kemerah-merahan dan lambat pulak kepudarannya? apakah yang bersarang dan apa yang terpendam terhadap pihak yang menyondol membabi buta?

Anonymous said...

insiden langgar bontot kereta wanita bagi tujuan untuk merompak masih berlaku dan mungkin menimbulkan perasaan kewaspadaan tinggi kepada wanita. apapun wanita harus terus berwaspada kalau-kalau dilanggar dari belakang takut-takut ia adalah taktik kotor yang digunakan untuk mengenakan mereka (rompakan).

Anonymous said...

Kaum mata sepet ni bersepah kes langgar lari... kita org melayu jugak yg jd mangsa dan kita jugaklah yg tlg mangsa. Saya pernah kena langgar dia tak berenti pon. Nyampah pulak tgk apek ni. Dasar kiasu bwk kereta jgn hrp nak timbang rasa. Puih la cina.

Anonymous said...

aku respek ngan apek tu yg kool mnghadapi betina melayu trakhir tu.

Anonymous said...

Aku sokong kiki...wanita mesti berani...
Cina no mercy...pigi mampos...
cina tak perlu pura2 baik konon...

 
 
Blogger Templates