Social Icons

Pages

Tuesday, July 15, 2014

KANTOI !!! #PEMILIHANPKR !!! RUPANYA INSIDEN #BLACKOUT DIRANCANG !!! VIDEO INSIDE !!!


tu diaaa !!! kan dah kantoi !!! dulu tuduh SPR bukan-bukan kata blackout kononnya spr tipu pengundi.sekarang dah jilat ludah sendiri !!! amik ubat !!! Jawatankuasa Pemilihan Pusat (JPP) dan Jawatankuasa Tindakan Displin (JTD) bertanggungjawab diatas segala permasalahan yang berlaku pada pemilihan pemilihan jawatankuasa Cabang Parti Keadilan Rakyat (PKR).Bekas Timbalan Setiausaha 3 PKR Negeri Selangor,Arijan Osman berkata,PKR cabang Kuala Selangor masih tidak berpuas hati dengan pemilihan kali kedua gara-gara berlakunya black out.jom lihat video di bawah



APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

2 comments:

Anonymous said...

Insiden "blackout" terdahulu adalah dirancang oleh RBA. Sebab itu footage dan ulasannya keluar Utube lebih pantas dari kebiasaan.

Makanya insiden "blackout" yang ini juga kemungkinan dilakukan oleh tangan yang sama atau pihak lain yang mencedok idea RBA.

Kepada pihak mangsa, apa yang dapat di ungkapkan ialah "bawak sabo bebanyak" dan tanamkan ini dalam benak hati:'ada ubi ada batas; ada hari boleh balas'

Anonymous said...

Dalam banyak2 makhluk yg kena kencing tmasuk yg bkhemah kat padang dan yg bguling atas jalan dan bawah kereta aku cuma bersimpati kat makhluk yg sorang ni..
dari pagi smpai la ke pagi esoknya 24 jam 365 hari setahun..

tak lain tak bukan kak zizah.. kesian.

 
 
Blogger Templates