Social Icons

Pages

Tuesday, July 15, 2014

KANTOI !!! #WORLDCUP2014 #OLABOLA !!! PENIPUAN #PAKATAN #PEMBANGKANG DIDEDAHKAN !!!


tu diaa !!! puak pembangkang dah spin kononnya pengunjung tinggalkan sampah di dataran merdeka sewaktu worldcup 2014 berlangsung dan kononnya kerajaan melepaskan tanggungjawab terhadap sampah ini.apa cerita ni ??? pasal bola pun,sampah nak di politikkan kerr ??? kenapa tak beri semua tempat dalam 1 dataran merdeka tu ??? jom kita lihat bukti di bawah !!! adakah benar sampah tu tak di bersihkan sampai pagi ???


gambar di atas ni apa benda yek ??? bukan di bersihkan kerr ??? yang berlaku sebenarnya adalah lelaki atau perempuan yang berdiri tu mereka tengah kutip semua sampah.mereka juga adalah pengunjung yang perihatin tentang kebersihan.anda nak tak lihat apa yang puak pembangkang buat masa demo mereka ???





sapa yang bersihkan ??? DBKL jugakk kann ??? yang gambar di atas sekali mereka yang perihatin bersih.ada kerr puak pembangkang bersihkan seperti di atas semasa DEMO ??? kalau tak ada senyap !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

3 comments:

Anonymous said...

Penduduk malaysia sbenarnya kurang hiburan, kbanyakkan mereka tak jumpa ssuatu yg bole mbuat jiwa mreka tenang, mereka nakkan ssuatu yg mcabar.

Jadi mereka pun join grup ungkal bbaris tpekik tlolong panjat sana panjat sini tendang sana tendang sini lari sana lari sini.

Korang bole agak tak gaya makhluk haiwan apa yg diorang ajuk tu?

Jadi diorang terasa sronok join grup bapak segala sengal ni.

Balik asal kata diorang, undang2 rimba.. sesuai dgn gaya dan tingkahlaku.

Ni tmasuklah diorang yg berketayap dan brjanggut panjang, yg pempuannya brtutup aurat penuh tapi gaya mereka mnyamai makhluk yg suka mmanjat dan melompat dan bertempek tanpa arah tujuan.

KESIAN.

Anonymous said...

Sambungan dri blog si kulup pegang mikropon tu..

Kenapa si kulup tu berani bertazkirah dlm surau yg dpenuhi puak pas dbulan yg mulia ni?

Kerana disitu lah tempat brkumpulnya makhluk dungu yg amat senang ditipu.

Tak percaya?

Fikir le sendiri.

Anonymous said...

kenapa ayat tazkirah aku gunakan?

kenapa parti yg amat mmusuhi islam yg ahlinya banyak terdiri dari evengalis(pndakwah kristian) dan pnentang hudud tegar dbenar berucap dihadapan muslim dbulan ramadhan penuh keberkatan ni?

apa niat dia berbaik dgn puak dungu tu?

fikir le sendiri.

 
 
Blogger Templates