Social Icons

Pages

Friday, July 18, 2014

KURANG AJAR !!! AHLI PARLIMEN #ISRAEL MAHU SEMUA KAUM IBU #PALESTIN DIBUNUH !!!


Seorang ahli Parlimen Israel menimbulkan konytroversi apabila melabelkan semua rakyat Palestin sebagai pengganas dan menyeru agar semua kaum ibu Palestin dibunuh dalam konflik Israel-Palestin ketika ini.Menurut satu laporan laman berita Israel,PressTV,wanita yang bernama Ayelet Shaked itu berkata seruan dibuat kerana kaum ibu rakyat Palestin dikatakan telah melahirkan ‘ular-ular kecil’

“Mereka harus dibunuh dan rumah-rumah mereka harus dimusnahkan supaya mereka tidak lagi melahirkan pengganas.Mereka musuh kita dan darah mereka perlu melekat di tangan kita. Ibu-ibu kepada pengganas yang sudah mati juga harus dibunuh,” dia dengan angkuhnya diungkap sebagai berkata.

Kenyataannya tidak disambut baik oleh Perdana Menteri Turki,Recep Tayyip Erdogan yang menyifatkan pemikirannya sama seperti pemikiran Hitler.“Adakah wanita itu seorang ahli Parlimen Israel? Apa perbezaan antara pemikiran dia dan pemikiran Hitler?” tanya Erdogan. 

Konflik Israel-Gaza telah dikutuk oleh banyak negara termasuk Malaysia,yang inginkan ia ditamatkan segera.- Astro Awani

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

8 comments:

Anonymous said...

Cuba kalau Dunia Islam cakap mcm. ni - akan dicap negara PENGGANAS dan di SERANG si Barat/UN (yg. sudah diKUASAI ZIONIS-Israel)!

Aku akan berdoa kpd. ALLAH SWT supaya MENGHANCURkan puak, keturunan dan tamadun ZIONIS-JAHANAM dan penyokongnya, yg. merupakan pengikut IBLIS durjana!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

hampir 70% warga dunia makan duit Yahudi sampai minda dikelabui untuk tidak nampak kebobrokan dan kekejian bangsa berkenaan

Anonymous said...

Awek Zionis ini tidak pakai burqa makanya kalau pun celupar dan ganas, ia tidak memviral tetapi kalaulah dia pakai burqa tentu dia dikritik sepedas-pedasnya.

Anonymous said...

Jangan risau, dia ni kalau tercekik pretzel pun boleh mati, insya Allah!

Anonymous said...

Kelebihan Yahudi

kalau di tempat lain, kaum hawa amat dihormati hinggakan apa saja kekurangan diri setiap gender 'haram' disentuh. ini kerana semua Ibu di mana jua adalah golongan mulia.

kaum hawa Israel tidak begitu. mereka lebih ternganga dan bertaring untuk berkata-kata atau bebas menjadi apa-apa saja (...) waima Ibu kepada semua kejahatan. selebihnya, Israel begitu bersatu dan sentiasa setia berdiri di belakang Ibu-Ibu Zionism.

berbanding pihak lain, Zion nampaknya lebih memahami erti dan kebaikan bidalan ini: bersatu teguh bercerai roboh.

kebaikan paling terserlah ialah apabila seantero bumi anbia hanya mampu mencemuh dan mengeluh melihat permainan dan keletah Zion..

Anonymous said...

Kita nak twittkan "long live Hitler" pun tak boleh, walhal cucu mangsa hollowcause ini boleh beritahu satu dunia yang tindakan genosid boleh diambil. Apakah dia sedar perbuatannya itu seolah-olah menghalalkan hollocaust?

‮ said...

Anonymous said...

Ground invasion,Gaza:

1. Teknologi vs kemahiran individu

2. Alat bantu lihat waktu malam vs mata hati

3. Alat peninjau kawalan jauh vs teropong jauh manual.

4. Kereta double kebal vs kereta keldai

5. Drone vs terowong

6. Scud misile vs rocket launcher

Apakah ini perang atau ganyang?

 
 
Blogger Templates