Social Icons

Pages

Friday, July 04, 2014

KURANG AJAR !!! DS @SHABERYC !!! #TANALFRED HINA AGAMA ISLAM !!!


kurang ajar !!! 1 lagi posting yang menghina Agama Islam oleh Tan Alfred didedahkan.lelaki ini juga adalah ahli DAP !!! mana saya tau ??? lihat gambar di bawah.pasal isu Azan pun nak memekak kerr ??? Habis tu yang tokong bising kami ni tak marah pun.lain kali jangan kurang ajar sangat !!! Malas nak komen panjang-panjang.jom saksikan bukti Tan Alfred ahli DAP


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

7 comments:

Anonymous said...

SEKARANG INI ADA CARA MUDAH UNTUK LEPAS TANGAN.

contoh terkini adalah pemecatan ahli parti kerana menyertai ISIL. parti lepas, ahli kandas.

sama juga kes di atas, kalau nanti Apek ini didapati mencemari imej parti, pihak parti boleh suruh dia ucapan sayonara.

justeru, kalau nak cekup kes ini, cekup individunya dulu sementara induknya biarkan aje termalu, terkedu dan jatuh kemaluan.

Anonymous said...

Semua ini salah Najib kerana membenarkan ia berlaku dan sekarang dah tak jadi masalah bila islam dihina. Zaman pak lah atau TDM tak de pun orang berani hina. Sebab mereka tegas. Tapi Najib dah bagitau kat kaum cina bahawa dia sanggup jilat jubur mereka untuk dapatkan undi.

Anonymous said...

saberi chik..apa kau buat..setakat menyalak aje..tak menggigit..orang tak takut la..letak jawatan la..sebab dah banyak sangat kes macam ni kau buat muka sardin aje...bodoh punya menteri..takde telor betul..meluat la tengok telatah menteri UMNO ni...PRU 14...kita tentukan manusia macam biar kalah..

Anonymous said...

Pandangan peribadi setelah melawat Arab Saudi. Azan bolehlah dilaungkan dengan azan. Yang lain seperti bsersolat, berzikir dan berceramah atau mengaji tak perlulah menggunakan pembesar suara keluar bangunan masjid atau surau kecuali sebelum masuk waktu subuh bagi menanda waktu persiapan solat subuh. Ini pandangan demi kesejahteraan, dan jika untuk tujuan berdakwah boleh gunakan approach seperti gunakan warkah, surat, atau menalipon. Sekian.

Anonymous said...

Umat Islam tak bersatu asyik salahkan kaum sendiri. Cuba PAS bertegas terhadap DAP atau bersatu dengan UMNO rasanya suara dan pandangan parti Islam ini tidak akan diketepikan.

Anonymous said...

Mari kita gulingkan najib... mari kita penyokong umno dan segala ngo pro umno macam pukida, perkosa dan lain2 buat demo... demo tonggeng punggung dan simbah darah ayam

Anonymous said...

FIRESTONE!

 
 
Blogger Templates