Social Icons

Pages

Thursday, August 21, 2014

EKSKLUSIF !!! KISAH SEBENAR #SKANDALSEKS #ANWARIBRAHIM DAN #NEPOTISME DIDEDAHKAN !!!


Nampaknya negara angkat Anwar Ibrahim,Amerika Syarikat,semakin bosan dengan telatah beliau di Malaysia.Dahulu,pada mulanya Amerika Syarikat adalah menyokong pemimpin pembangkang Malaysia kerana Amerika berfikir Anwar adalah sekutu yang lebih baik berbanding kerajaan Malaysia.Walau bagaimanapun,pentadbiran Obama baru-baru ini telah menjauhkan diri mereka dari Anwar Ibrahim.Abraham Lincoln pernah berkata bahawa jika anda mahu menguji perwatakan seseorang,berikan kepadanya kuasa.Dalam hal ini,Anwar telah diberi kuasa tetapi beliau gagal dengan ujian dengan begitu teruk sekali.Malahan usahanya untuk membuktikan kepada rakyat Malaysia bahawa beliau adalah pilihan yang lebih baik berbanding kerajaan sekarang,hasilnya beliau membuktikan kepada semua orang bahawa dia bukan sahaja tidak cekap, tetapi juga munafik dan penuh dengan rasuah.Kini semua orang sudah dapat berfikir dan mengakui,bahawa Anwar dibuang daripada kerajaan adalah kerana kesalahan dirinya sendiri.Anwar mendakwa bahawa parti pemerintah kononnya haram tamak dan mengamalkan nepotisme.Namun,dalam parti politik PKR sendiri,isterinya adalah Presiden dan anak perempuannya adalah Naib Presiden dan dia sebagai (Ketum) adalah ‘puppet’ di sebalik kedua-dua mereka. 

Dia berkata justifikasi beliau bahawa mereka adalah satu pasukan.Malangnya,apabila orang lain melakukan seperti itu dia menuduh orang itu nepotisme,tetapi apabila Anwar Ibrahim melakukannya ia dipanggil satu pasukan.Zaid Ibrahim bekas rakan dan penyokongnya,seorang peguam dihormati Malaysia, telah berkata pemilihan PKR penuh dengan penipuan dalaman.Maka ingatlah Anwar,bahawa apabila anda menunjukkan satu jari pada orang lain ada empat menunjuk kembali pada anda.Anda tidak ada jawapan kepada persoalan itu,malah kerusi-kerusi yang bertebangan saban tahun dan kira-mengira kertas undi di dalam bilik hotel dan pemilihan cabang-cabang yang berbulan-bulan lamanya, kamu tiada jawapan yang konkrit.Anda lihat sendiri di Amerika,apabila ahli politik Amerika mempunyai masalah peribadi atau dengan keluarganya sama ada skandal seks atau perceraian.Keluarga itu akan keluar dengan membawa kebenaran, meminta maaf, dan berdiri antara satu sama lain.Keluarga Anwar Ibrahim adalah penuh dengan skandal, seperti skandal liwat Anwar juga dakwaan hubungan sulit anak perempuan beliau berkahwin dengan seorang lelaki yang sudah berkahwin. 

Sehingga ke hari ini isteri Anwar enggan mengulas atau mengakui skandal suaminya.Anak perempuannya,yang merupakan Naib Presiden parti politiknya,juga enggan mengulas mengenai perceraian akan berlaku dengan suami yang dikahwininya selama 10 tahun.Menurut anak perempuan Anwar,kehidupan adalah politik perniagaan, untung dan rugi.Mereka bersendiri-sendirian mengurus skandal diri sendiri, jauh sekali untuk mencapai tahap politik Amerika.Mari kita melihat kembali bahawa,anak perempuan Anwar adalah Naib Presiden PKR,dia mahu menjadikan dirinya seorang tokoh politik, sekaligus menjadi orang ternama,suatu persediaan untuk menggantikan ayahnya kalau-kalau akan dimasukkan awal di penjara kerana kesalahannya sendiri.Saya tidak pasti bagaimana ia dilakukan di Malaysia, tetapi di seluruh dunia, kehidupan tokoh masyarakat, ahli politik adalah bersifat terbuka.Rakyat berhak mengetahui butiran terperinci kehidupan pemimpin yang mereka undi.Di Amerika, dengan tidak jujur dengan masyarakatnya tentang kehidupannya,dia dicap sebagai berbohong kepada mereka.

Berikut adalah mesej untuk anda Nurul Izzah,semua ini adalah perniagaan rakyat,ia adalah perniagaan semua orang,itulah harga sebuah kuasa yang kamu kejar dan jika anda tidak boleh mengendalikannya,maka anda tidak sepatutnya menerima kedudukan kamu sekarang.Ianya perbuatan jijik.Satu lagi sebab kita bosan dengan Anwar Ibrahim, adalah bahawa dia bukan sahaja merosakkan dirinya tetapi juga orang lain.Ketamakan dan cita-cita mereka sekeluarga menyebabkan parti politiknya hanya mengutamakan dirinya dan keluarganya sahaja.Lihatlah krisis Selangor,Anwar sanggup melawan Raja,membodohkan Presiden pasti Islam dan menipu sesiapa sahaja asalkan isterinya menjadi Menteri Besar.Apabila ditanya kenapa dan mengapa,dia hanya mampu menjawab semuanya itu sebagai kempen memburuk-burukkan dirinya.Tetapi,apabila ditanya mengapa dia tidak mahu memberikan mahkamah sampel DNA untuk membuktikan dia tidak bersalah ??? Jawapannya – ia adalah satu kempen memburuk-burukkan.Jawapannya mudah sahaja,sebenarnya dia takut bahawa kebenaran akan muncul.Barangkali kerana cara skandal Anwar Ibrahim adalah bersifat keturunan dan genetik. Rupa-rupanya sebagaimana didedahkan dan dakwaan dalam beberapa artikel lain yang tidak diberi perhatian,bahawa Anwar Ibrahim lahir dari skandal antara bapa beliau Ibrahim dengan seorang jururawat.Benarlah kata peribahasa orang Amerika,bahawa iri-ciri sebuah epal yang sama tidak akan jatuh begitu jauh dari sesebuah pohon. 

Apabila Zaid Ibrahim lantang bersuara menentang beliau,dia menyatakan ianya kempen memburuk-burukkan dirinya.Apabila terdapat suatu petisyen kepada Pentadbiran Obama dihantar oleh B’nai B’rith International meminta kerajaan Amerika supaya memotong semua hubungan dengan Anwar Ibrahim,sekarang anda fikirkanlah adakah ianya juga kempen memburuk-burukkan. Adakah Amerika boleh diperbodoh-bodohkan selama-lamanya oleh Anwar Ibrahim.Sesungguhnya Anwar mengatakan kepada dunia bahawa dia adalah mangsa kekejaman, itu beliau war-warkan kepada dunia,walaupun kini Amerika sudah semakin sangsi.Tetapi sampai bila kamu mahu mempermainkan orang lain dengan isu-isu peribadi kamu yang jelek itu.Jadi kepada keluarga Anwar Ibrahim itu, gila seks ayah mereka mesti disembunyikan selama mungkin untuk menjalankan pentadbiran negeri dan parti politik. Dakwaan-dakwaan yang mereka diamkan, bahawa anak perempuannya juga terbabit dalam zina, yang menurut undang-undang Hudud,yang merupakan versi ekstrim undang-undang Islam yang bapanya mahu perlaksanaannya ditangguhkan oleh Parti Islam Semalaysia (PAS),kerana Undang-Undang Hudud itu bermakna dia juga harus direjam hingga mati.

Persoalan yang orang lain lupa bertanya,di manakah letaknya peranan Wan Azizah dalam semua ini ??? Sebagai Presiden parti politik sudah tentu dia mempunyai banyak perkara yang dipendam-pendamkannya untuk bercakap mengenai keadaan keluarga dan perbuatan bodoh suaminya.Sesungguhnya dia terpaksa dan dipaksa berkata bahawa dia berdiri kerana lelaki itu dan menafikan bahawa dia bukannya lelaki yang buruk sebaliknya mengakui bahawa dia mengasihinya dalam terpaksa. Rupa-rupanya ibu tersayang ini sudah tidak peduli untuk menonton pita seks suaminya sendiri.Apabila ditanya mengenai skandal suami dengan pelacur China Doll misalnya,dia selamba sahaja memberitahu media bahawa dia berkahwin dengan Anwar kerana beliau mempunyai impian wajahnya akan berada di poster pilihan raya.Apa ??? Dia langsung tidak menjawab soalan !!! Adakah dia hilang ingatan semasa diinterview ??? Orang di luar sana bertanya kepadanya tentang skandal seks suaminya dan dia selamba berimaginasi masa silamnya !!! Apa sudah jadi dengan keluarga ini ??? Wahai rakyat Malaysia,adakah anda benar-benar mahu keluarga pertama anda untuk menjadi keluarga seperti ini. Maksud saya anda mempunyai begitu banyak keluarga untuk dipilih! Neraka ???

Walaupun Adams Family dan Kardashians akan menjadikan keluarga pertama yang lebih baik.Anda semua,saya berusaha menarik kepala anda keluar dari pasir dan kami menyedari bahawa pemimpin pembangkang anda,kerjanya hanya merosakkan anda dan negara anda sahaja. 

Artikel di atas adalah terjemahan daripada artikel asal yang bertajuk The Unites States has begun distancing themselves from Anwar Ibrahim.

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

4 comments:

Anonymous said...

DALIL-DALIL ZIZAH TIDAK LAYAK JADI MB SELANGOR.....

1. Bukan anak jati Selangor

2. Kurang pengetahuan dan pengalaman dalam pentadbiran negeri,lebih2 Selangor yang lebih komplikated dan mencabar kerana status negeri kaya. termaju dan menpunyai penduduk teramai tentu saja banyak masalah dan keperluan rakyat penuh diatasi

3.Sultan Selangor kurang berkenan kerana beliau seorang wanita kerana ia akan memperlahankan urusan dan perjalanan kerajaan negeri.Baginda memerlukan MB lelaki kerana
lebih mantap dari segi mental dan fizikal dan baginda lebih selesa berurusan dgn MB lelaki

4.Terkait dgn unsur kronisme dan nepotisme...Isteri lantik Suami..Suami lantik isteri.

5.Menjadi MB Selangor dan pemimpin perlulah lelaki kerana ada kala perlu menjadi imam ketika solat jemaah dan perlu kerja dan turun padang berjumpa rakyat tak kira siang dan malam.
Ini kurang sesuai bagi wanita

Unknown said...

Tambahan no.6-tak reti jaga jam omega.......

Anonymous said...

Tambahan no 7 selalu kepanasan kerana selalu mengipas lipas cap kipas udang.

HAMIDIsP said...

8-jijah tak layak sbb kawin lari dgn aljuburi.
9-norol ijah ada video baik punya.
10-penasihat pakatan haram suka dobor.

 
 
Blogger Templates