Social Icons

Pages

Tuesday, September 30, 2014

FAKTA !!! SIAPA MEMBIAYAI #ALVINTAN DI LUAR NEGARA SEHINGGA SANGGUP KURANG AJAR !!!


Perbuatan blogger lucah,Alvin Tan menghina pemimpin negara termasuk Perdana Menteri dengan kata-kata kesat dan memaki UMNO dalam laman sosial Facebook bukan sahaja biadab,bahkan semakin melampaui batas dan sangat kurang ajar.Beberapa pemimpin mengecam perbuatan itu berharap pihak berkuasa dapat mengambil tindakan tegas terhadap lelaki tersebut yang kini melarikan diri ke luar negara.Sebelum ini Alvin dan pasangannya,Vivian Lee telah memalukan negara apabila merakamkan aksi seks mereka serta mempersendakan umat Islam dan bulan Ramadan.Oleh keranatindakannya yang menghina pemimpin negara dan mengambil kira perbuatannya yang memalukan itu,malah melarikan diri ke luar negara, amat wajar sekiranya dia dibuang kerakyatan.Dalam status terbarunya di laman sosial itu,Alvin telah mengeluarkan kata-kata kesat terhadap pemimpin negara dan mengakui tidak gentar dengan Akta Hasutan yang dikenakan terhadapnya.Alvin,yang kini dikehendaki oleh pihak berkuasa Malaysia mendakwa dia telah melarikan diri ke Amerika Syarikat untuk mendapatkan perlindungan politik. 

Sebelum itu pada 12 Mei lalu mahkamah membenarkan pasport Alvin dan Vivian,yang disimpan sebagai syarat jaminan diserahkan sementara kepada mereka berdua dari 18 Mei hingga 3 Jun lalu untuk mereka pergi ke Singapura bagi tujuan penggambaran sebuah dokumentari. Namun hanya Vivian mengembalikan pasportnya kepada mahkamah pada 3 Jun lalu.Alvin sebelum ini dikenakan waran tangkap setelah gagal menyerahkan semula pasportnya kepada mahkamah dan tidak hadir pada sebutan semula kes sebanyak dua kali iaitu pada 13 Jun dan 18 Julai lalu. Pihak berkuasa Malaysia boleh bekerjasama dengan kerajaan Amerika Syarikat untuk menahan Alvin dan mengekstradisi lelaki berkenaan ke negara ini dan seterusnya dikenakan hukuman yang setimpal.Kes melibatkan Alvin ini adalah satu pengajaran bahawa Akta Hasutan perlu dikekalkan bagi mengekang anasir-anasir yang boleh memecahkan perpaduan negara. Kita tidak mahu Rukun Negara ke lima iaitu Kesopanan dan Kesusilaan diperlekehkan hanya kerana membiarkan lelaki seperti Alvin Tan ini terus berleluasa tanpa diambil sebarang tindakan

Persoalannya siapa dibelakang Alvin yang membiayai Alvin untuk memburuk-burukkan negara sendiri ??? wajarkah manusia sebigini menjadi rakyat Malaysia ???

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

4 comments:

Anonymous said...

kalau betul2 anak jantan, kasi tunjuk fuck depan2 lah..kalau setakat tunjuk fuck dlm FB, dah sah dia ni jenis pengecut nak mampus..org mcm ni tak payah layan..buang masa je..hahahaaaa

Anonymous said...

bawa balik ke Malaysia. Kita fuck dia ramai-ramai depan public. Dasar cina komunis.

Anonymous said...

DAP yang membiayai. Semua orang tahu tapi buat2 tak tahu.

Anonymous said...

Di tahun 60-70an kampung kampung melayu di Singapura masih berjamban tong.

Muka apek ni (tak kena betul nama glamour Alvin konon) sebijik macam apek yang angkat taik dari jamban rumah orang orang melayu. Tu yang dendam tak sudah dan tak tahu berterima kasih dapat hidup di Tanah Melayu.

Muka pecah 14 ni act macam gangster telur kena picit ngan melayu melutut minta ampun!

Ni pengalaman yang benar aku tahu 60-70an disekolah Singapura.

 
 
Blogger Templates