Social Icons

Pages

Thursday, September 04, 2014

KANTOI !!! #KALIMAHALLAH !!! PENIPUAN #ANWARIBRAHIM DIDEDAHKAN !!! VIDEO INSIDE !!!


Setelah disepak terajang oleh Stephen Sackur di dalam Hardtalk BBC sehingga hujah-hujahnya menjadi sampah sarap baru-baru ini,Anwar Ibrahim terpaksa melompat benua untuk suara-suara fitnah dan pembohongannya untuk disampaikan. Entah apa yang dimusuhinya dengan gerakan Islam tempatan. Kali ini di Down Under.Pantang diberikan mikrofon dan lensa kamera, Anwar Ibrahim sepertimana biasanya dia, melancarkan pembohongan tanpa henti dalam satu minit yang diperuntukkan.Sebuah media Australia membuat satu temuramah dengan Anwar Ibrahim. Kesempatan satu minit itu diambilnya dengan melancarkan serta memadatkan sebanyak mungkin pembohongan yang boleh disumbatkan dalam tempoh satu minit yang diperuntukkan. Pihak kami mengesan lima pembohongan Anwar Ibrahim yang dilancarkannya pada purata setiap selang 14.4 saat di dalam video yang dimuatkan di atas. Siapa boleh lupa, 40 tahun dulu demonstrasi mengenai golongan miskin yang dikatakan Anwar meninggal dunia kerana tidak cukup makan di Baling, pernah membangkitkan revolusi pelajar di dalam era 70 an.

Itu antara pembohongan awal yang dikesan ketika era awal kemunculannya.40 tahun sudah berlalu,jika konsistensi berbohong setiap 14.4 saat dia bercakap benar dimulakannya 40 tahun lalu, mungkin sudah habis kuning hancing seluruh negara dan mereka-mereka yang selama ini menadah telinga mendengar setiap kata-katanya.Ok,mari kami buktikan dalam seminit videoklip tersebut,5 pembohongan yang dilakukan Anwar Ibrahim :

 Pembohongan Pertama (Minit 0:12 hingga 0:24) Kata Anwar : “It is must be noted that it’s only peculiar to Malaysia.the only ban is only in Malaysia. No other Muslim country in my knowledge have done that..”

Fakta : Brunei Darussalam mempunyai jadual kelima di dalam Perintah Kanun Hukuman Jenayah Syariah Brunei.Jadual Kelima tersebut ialah mengenai Perkataan-Perkataan Yang Tidak Boleh Digunakan Berkaitan Dengan Ugama Selain Dari Ugama Islam. Jadual kelima itu juga memperuntukkan 35 perkataan yang tidak boleh digunakan sebagai kaitan agama selain dari agama Islam termasuk nama Allah, al Qur’an, azan,Baitullah, Firman Allah,Haji dan termasuk Ilahi dan perkataan lain selebihnya. Lihat printshot yang kami petik dari (blog satuhala) di bawah :


Arab Saudi pula mempunyai populasi Muslim pada kadar 99.9% penduduknya. Jadi isu pengharaman perkataan tersebut tidak timbul langsung.

ANDA NAK VIDEO TERSEBUT ???

LIHAT VIDEO DI BAWAH


ANDA NAK LAGI ???

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

4 comments:

HAMIDIsP said...

Sang munafik bernama Al-Juburi..

Anonymous said...

Down under taat pada kebebasan suara ala AS. Kalau AS ban perkataan niger, rad soux dsbnya makanya sebagai tanda ketaatan, perkataan berkenaan akan juga di ban di Down Under.

Anonymous said...

Apa yang Arab buat tidak semestinya pihak bukan Arab perlu ikut contohnya Isis, alqaeda dan jihad seks.

Dan begitu juga kalau Arab tidak benarkan wanita diberikan lesen memandu, tidak bermakna pihak bukan Arab harus taat dan ikutinya membabi buta.

Anonymous said...

kalau Arab benarkan penganut agama lain pakai itu dan ini, tidak bermakna bangsa lain juga harus ikut apa yang Arab buat. malah dalam kalangan agama yang sama, setiap puak berpegang kepada tradisi masing-masing...adakalanya boleh ikut apa orang buat tetapi adakalanya ikutlah kata hari sendiri.

 
 
Blogger Templates