Social Icons

Pages

Tuesday, November 04, 2014

KANTOI !!! #LIWATII !!! SAH !!! #DNA LELAKI Y MILIK #ANWARIBRAHIM !!! VIDEO INSIDE !!!


Hari kedua pembentangan hujah barisan pendakwaan di Mahkamah Persekutuan menyaksikan peguam dakwa,Tan Sri Muhammad Shafee Abdullah memperincikan kepada mahkamah tentang maklumat bahan bukti yang digunakan dan diperoleh daripada lokap tempat Anwar ditahan.Menurutnya,daripada bacaan spektrum yang diperoleh,identiti Lelaki-Y yang dimaksudkan itu adalah kepunyaan perayu (Anwar).tak percaya ??? jom lihat video di bawah


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

3 comments:

Anonymous said...

Di Malaysia air mani lelaki terbahagi kepada tiga kategori utama:
1 - Air mani pemimpin Umno BN
Air mani jenis ini bebas dipancutkan ke mana sahaja dan tidak menjadi kesalahan andainya dipancutkan ke punggung gadis Monggolia sekali pun.

2 - Air mani pemimpin Pakatan.
Air mani dalam kategori kedua ini amat sensitif. Air mani kategori ini kalau tidak terpancut sekalipun akan di sedut oleh BARUA BARUA ATAU PECACAIX untuk dijadikan talian hayat kepada En. Najib.

3 - Air mani pencacai.
Manakala air mani dalam kategori ketiga pula tidak menjadi virus kepada mana-mana puak selain daripada sebagai pelepas rindu si macai itu sendiri.

Anonymous said...

lu punya air mani pulak sumbat kat punggkuk lelaki Y

Anonymous said...

DLM DUNIA INI P RAMLEE KATA ADA 44 MCM GILA.
SALAH SATU GILA MCM ANON 10:21 AM KT ATAS TU.
KALAU YE PUN SI NUAR PENJUBUR TU TABUR AIR MANI DIA KT PUNGGONG SAIPUL KT PONGGONG AZIZAN KT PONGGONG SUKMA KT PONGGONG ANIS MUNAWAR KT CIPET CINA DOL.ATAU DLM ALAT SULIT BINI KAWAN JGN CERITA ORANG. MALU. WALAU PUN SEMUA ITU SEMUA ORANG TAU.KALAU YE PUN NK TUTUP MALU TYJUH KETURUNAN TAK PAYAH CKP. SEMUA ORANG TAU.

 
 
Blogger Templates