Social Icons

Pages

Tuesday, January 20, 2015

#BANJIRBESAR !!! KANTOI !!! #SUHAIZATKAIAT NAK MENIPU RAKYAT MALAYSIA ??? SEMUA SALAH MAYBANK ???


sebelum ini Ketua Pemuda PAS,Suhaizan Kayat memamaparkan posting bantuan banjir di atas nama Tabung Kemanusiaan Pemuda.apabila di check yang keluar Parti Islam SeMalaysia.kenapa bukan Tabung Kemanusiaan Pemuda ??? lepas itu Suhaizan Kayat menyalahkan Maybank kerana Nama Tabung Kemanusiaan Pemuda Account Name.

Maybank pulak seperti mahu dituduh oleh Suhaizan Kayat,cuba mensabotaj Pemuda PAS dan PAS kerana hanya memaparkan nama pemegang akaun sahaja,bukannya Tabung yang ditubuhkan.Senang sungguh Suhaizan Kayat buat alasan,kan ??? Adakah semua tabung-tabung yang PAS wujudkan selama ini terutama sekali Tabung Memali,salah mana-mana bank juga ??? Atau sememangnya sudah menjadi tabiat PAS untuk menyonglap wang orang ramai yang diumpan dengan syurga,pahala dan jihad sehingga tanpa segan silu menuduh pihak lain yang bersalah kerana mahu menutup malu setelah TERKANTOI ??? apa cerita ni ??? berapa kali dah buat tabung ??? PAS bukannya kali pertama bikin tabung derma.Sudah terlalu banyak kali.

Malah sudah tidak terkira.Selama ini,tabung-tabung dermanya yang hanya wujud namanya di atas cetakan Harakah,tidak pernah dipersoalkan sekalipun akaun yang mana wang dimasukkan secara talian, tidak pernah mencatatkan nama tabung berkenaan.Contoh terbaik adalah Tabung Lahad Datu.jangan cerita tentang Tabung Memali yang mengumpulkan puluhan juta ringgit dan wang berkenaan hilang begitu sahaja,manakala orang PAS tidak boleh mempersoalkan ke mana dan bagaimana wang yang dikumpul atas air mata dan darah ahli-ahli mereka sendiri digunakan,dihibahkan atau dimanipulasikan sehingga TIADA SEORANG PUN daripada mereka yang dijadikan umpan untuk menarik derma,menerima wang dari tabung berkenaan.

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates