Social Icons

Pages

Monday, February 16, 2015

#LIWATII !!! KANTOI !!! DRAMA #ANWARIBRAHIM SAKIT SUDAH BERMULA !!! VIDEO INSIDE !!!


tu diaaa !!! drama dah bermula.Nurul Izzah memberitahu anwar berpuasa dalam sel sepertimana kenyataan mereka sendiri.Orang merajuk tak mau makan memanglah berat badan turun.Sakit belakang ni hanya datang waktu dalam penjara,al maklum lahhh kat luar sana katil MEWAH.betul tak pembaca Badut Rakyat ??? jom lihat gambar di bawah.adakah anwar sakit belakang sebelum ini ???


JOM LIHAT VIDEO DI BAWAH



anda ingat peristiwa masa anwar masuk penjara sebelum ini ??? kena racun arsenik la,sakit tengkuk laa,sakit pinggang laaaaa,siap minta nak pergi berubat luar negara.sekarang sakit belakang la aaa pulak.lepas ni entah sakit apa pula yang akan timbul.tak habis-habis nak berlakon dan menipu.dasar kaki kencing.sampai bila-bila pun kencing juga lah kerjanya..



APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates