Social Icons

Pages

Monday, March 02, 2015

BONGKAR !!! JATUHKAN #HADIAWANG !!! AUDIO #MATSABU DAN VIDEO #MUSTAFAALI !!! INI KERR PEMIMPIN HEBAT ???


PAS membuktikan bahawa parti itu tidak ada kaitan langsung dengan Islam bila menggunakan standard pembuktian ikut suka,bukan ikut agama.Contoh,bila tersebar rakaman ‘ngeri’ perlakuan seks lelaki mirip muka Mustafa Ali dengan seorang perempuan,Anwar dengan perempuan dan jantan,kepimpinan PAS menolak semua bukti tersebut kerana kononnya video semua tu besi,tak boleh jadi bukti.Tapi bila Presiden PAS nak digulingkan oleh kelompok bukan ulama parti itu yang diketuai Mat Sabu (dakwanya),maka PAS guna pulak rakaman audio kerana suara yang bercakap dalam tu macam suara Mat Sabu. 

Hairanlah sudahnya kita sebab kalau nak diikutkan,rakaman video lebih kuat berbanding rakaman audio,tapi tiada siasatan atau apa-apa yang seperti itu dilakukan terhadap Mustafa Ali berbanding Mat Sabu sekarang yang berhadapan dengan jawatankuasa siasataan khas,dipengerusikan sendiri Hadi Awang.saya bukan penyokong Mat Sabu tapi kalau PAS ini parti agama,bukan gila kuasa dan gila dunia,sepatutnya ketika rakaman video ‘Mustafa Ali’ tersebar,siasatan terus dijalankan sebelum boleh diputuskan dia bersalah atau tidak.Ini tidak,awal-awal lagi tolak video tersebut kononnya besi tak boleh jadi bukti,walhal yang dipersoalkan sekarang ialah intergriti PAS sebagai parti Islam tapi bersetiausaha agungkan penzina (kalau rakaman itu betul). 

Kenapa boleh jadi begitu ??? Sebab PAS adalah parti politik yang biasa,bukan wakil tuhan untuk perbetulkan apa yang tak betul di Malaysia ini.Agama hanya untuk dapat undi,maka jadilah apa yang terjadi sekarang.yang ada video terlepas,yang setakat audio,kena.Bagi saya,ini semua (tindakan ke atas Mat Sabu dan tidak ada tindakan ke atas Mustafa Ali,waima siasatan) adalah cerita politik dan kuasa semata-mata.Dengan mengambil tindakan ke atas Mat Sabu ini,seolah-olah Hadi berkata “Tak kisahlah kau nak berzina,sekalipun ada video yang jelas nampak muka,asal tak kacau aku,sudah.Sebaliknya kalau kau cuba jatuhkan aku,setakat suara pun boleh jadi sebab untuk singkirkan kau”. Adilkah macam itu ??? Islamkah macam ini ?? Tepuk dada tanya iman.

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

3 comments:

Anonymous said...

Yang kau masa video tu keluar dulu kenapa tak komplen,kenapa sekarang baru nak cakap. Sebab politik jugak kan!!! Memang hipokrit i.e munafik

Anonymous said...

Assalam Saudara Badut Rakyat
Saya minta maaf pada saudara kerana memanggil saudara munafik. Saya memang tak kenal saudara dan tak sepatut berkata bagitu. Maafkan saya kerana keterlanjuran saya. Saya bukanlah ahli mana2 parti politik dan juga bukan ahli mana2 NGO.Oleh kerana tiada apa2 tindakan dalam isu video dahulu membuat saya terkilan dan dgn penuh emosi menulis message diatas. Saya harap Tuan Badut Rakyat maafkan saya dgn ikhlas atas keterlanjuran saya. Sekian ikhlas dari saya.

Anonymous said...

PAS = putar alam saja.

 
 
Blogger Templates