Social Icons

Pages

Monday, March 09, 2015

DEMO #KITALAWAN !!! #ROSMAHMANSOR UNDUR !!! AYAT PALING BANGANG DI DUNIA !!!


ini lah ayat yang paling bangang di dunia.kenapa saya kata macam tu ??? Datin Seri Rosmah nak kena undur dari apa,bukannya beliau berjawatan dalam kerajaan pun ??? Tapi inilah antara banyak kebodohan yang berlaku dalam perhimpunan yang tidak dapat sambutan selain menyusahkan pengguna jalan raya dan peniaga sahaja.Kebanyakan orang yang saya lihat lebih ketawakan yang itu,bukan peduli sangat pasal Anwar pun.Kepala sperma dah jumpa dalam rektum,nak cerita apa lagi ??? Kalau diletak (DNA),siapa yang letak dan dari mana kepala sperma itu diperolehi untuk diletak dalam rektum Saiful ??? Ini semua tidak ada jawapan.Jadi bila nama Datin Seri Rosmah dijaja dalam perhimpunan membela peliwat seperti Anwar,satu sahaja jawapannya,nama Anwar sudah terlalu busuk untuk dibuat apa-apa lagi. 

Konsepnya,tak dapat nak suci kan yang ini (Anwar),burukkan yang itu (Rosmah).Dalam mana-mana rekod,tidak ada perjumpaan Saiful dengan Datin Seri Rosmah,kalau ada sila tunjukkan di mana.Bohong saja siapa yang kata Saiful pernah berjumpa dengan Datin Seri Rosmah.SAMM yang buat tuduhan itu dalam booklet yang diedarkan kelmarin adalah pertubuhan yang tidak didaftarkan,kalau tidak,dah jenuh kena saman.Oleh yang demikian,jelas tidak ada alasan sama sekali untuk nama Datin Seri Rosmah dibabitkan tapi kalau dah bodoh,apa yang tak terjangkau dek pemikiran kita,tak jadi mustahil pada puak-puak ni.

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates