Social Icons

Pages

Friday, March 06, 2015

KANTOI !!! DRAMA #MAHFUZOMAR JUMPA #SIRUL DIDEDAHKAN !!!


Australia mempunyai undang-undang imigresen dan kastam yang paling ketat di dunia.Tidak sembarangan barangan terutama sekali makanan,buahan,haiwan,tenusu,bahkan kek yang boleh dibawa masuk.Malah susu buatan Australia yang dibeli di luar negara tersebut itu juga,tidak dibenarkan dibawa masuk tanpa pengisytiharan.Bukan itu sahaja,kasut sukan yang terpakai,yang ada kesan-kesan tanah juga,akan dipaksa lupus kerana Australia terlalu menjaga keselamatan fauna dan flora negara terbabit serta industri-industri pertaniannya.

Apabila Mahfuz Omar yang membawa ibu Sirul Azhar bercerita dengan penuh bangga kononnya,dia telah menyampaikan keinginan Sirul dengan sambal ikan bilis,sesuatu yang berlegar-legar dalam bentuk pertanyaan.sekali lagi saya nak tanya sebab sebelum ni saya dah post kan pertanyaan tu


UNTUK SELANJUTNYA 

adakah Australia telah melonggarkan syarat-syarat kemasukan makanan yang telah dimasak ke negara tersebut ??? kalau belum dimasak sekalipun,jalan mana yang digunakan oleh Mahfuz Omar ??? Atau sebenarnya Mahfuz Omar sekadar mereka-reka cerita untuk menagih simpati dan sensasi daripada rakyat Malaysia ???


menurut rakan blogger BS Maklumat terbaru yang diperolehi ialah,Koperal Sirul Azhar enggan bertemu dengan Mahfuz Omar dan hanya mahu bertemu dengan keluarganya sahaja.Ketika ditanya oleh penguasa pusat tahanan di mana dia ditempatkan,itulah jawapan yang diberikan oleh Sirul Azhar.Bahkan,Mahfuz Omar langsung tidak melihat Sirul Azhar kerana pertemuan Sirul dan keluarganya diadakan di dalam sebuah ruang tertutup.Mahfuz Omar dan beberapa orang pengikutnya sekadar berada di ruang menunggu,berbual-bual sesama sendiri dan tidak tahu apa-apa pun yang berlaku.Demi melangsungkan pembohongannya,Mahfuz Omar membuat temberang besar,kononnya dia telah bertemu dengan Sirul dan mengalirkan air mata terharu dengan pertemuan antara keluarga Sirul dengan bekas anggota UTK yang telah disabitkan dengan kesalahan membunuh itu. 

Seterusnya bergambar di hadapan pusat tahanan sebagai bukti yang dia telah bertemu Sirul,tanpa Sirul.Barangkali tidak sampai ke benak Mahfuz Omar bahawa semua orang boleh bergambar di hadapan pusat tahanan tersebut.Jualan cerita air mata yang cuba dipopularkan oleh Mahfuz Omar pula,sekadar mengundang malu buat Mahfuz Omar sendiri.Sambal ikan bilis boleh dibawa masuk ke Australia ??? itu persoalan utama saya !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

3 comments:

Anonymous said...

Boleh buat laporan polis tak kerana berbohong dan menyebarkan pembohongan pada umum? Kena ajar sikit mangkuk2 ini supaya sedar.

Penawar Resdung said...

Dapatkan Penawar Resdung Pilihan Nombor 1 Rakyat Malaysia. Lawati http://sinus-cure.blogspot.com/

Anonymous said...

Siapa tanggung kos perbelanjaaan YB ni? Tinggalkan kerja hakiki atau diarah oleh tuan presiden atau telah dilantik melaksana misi tugas khas?

 
 
Blogger Templates