Social Icons

Pages

Friday, April 17, 2015

#1MDB !!! TU DIA !!! SEMUA PERSOALAN KE MANA DUIT RM42 BILION TELAH TERJAWAB !!!


tu dia !!! sebelum ni ramai yang kata kerajaan telah songlap RM42 BILION.biasa lahh,manusia kan macam tu,semua nya tak puas hati !!! Ramai yang tunggu dan lihat ke manakah wang itu dibelanjakan,seperti saya kata di atas.ada yang kata songlap !!! persoalannya,adakah ia hangus sebegitu tanpa jejak atau faktanya sengaja disembunyikan oleh pihak-pihak tertentu yang mahu mengaibkan Perdana Menteri.Kononnya berlaku penyelewengan yang maha besar dalam pentadbiran negara.

Hangat sungguh sampai meluap-luap dada Kak Jah bergerak-gerak asetnya walaupun sudah dilitupi jubah dan purdahnya.Pasti Haji Mat Bun pun bergerak-gerak kepiah putihnya melihat pendedahan terbaru ini.Bengang dan sasau dibuatnya.Mana perginya wang 1MDB ??? "Saya cuma tanya,mana pi wang 1MDB ??? Tu jaa.bila orang tanya saya tak boleh jawab."

Hang tak boleh jawab mai aku jawab.Hang dok diam ja.Sebenarnya RM42 bilion yang dipinjam oleh 1MDB tidak hanya hilang begitu sahaja.Inilah yang anda dapat dari wang itu.


KLIK UNTUK BESARKAN 

ANDA NAK LAGI JAWAPAN ???


UNTUK SELANJUTNYA

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

Post a Comment
 
 
Blogger Templates