Social Icons

Pages

Monday, April 20, 2015

#PRKPERMATANGPAUH !!! #WANAZIZAH DAH MULAKAN WAYANG DI PASAR MALAM !!!


tu dia !!! wan azizah dah mulakan wayang beliau di pasar malam,permatang pauh.sebelum ni tak ada pulak nampak muka ikut suami atau nak tanya khabar di permatang pauh.malah muka anwar pun tak ada.sama jugak wan azizah di kajang !!! janji itu,janji ini tapi apa yang orang kajang dapat ??? kat permatang pauh nak jadi calon ??? di harap pengundi buka la mata anda kalau wan azizah jadi calon atau keluarga anwar ibrahim sekalipun !!! dari tahun 1982 apa yang PKR lakukan untuk permatang pauh ??? duit dah turun tiap-tiap tahun !!! apa cerita ni ??? sudah lah wahai wan azizah !!! jangan mudah kita tertipu lagi dengan mainan golongan keluarga ini.Masa diperlukan setiap kali pilihanraya sanggup jumpa penduduk kononnya ambil peduli pada rakyat.

wan azizah pun kena ingat PAS tidak bersetuju sekiranya PKR menamakan beliau sebagai calon pada Pilihan Raya Kecil Permatang Pauh.bukan sahaja wan azizah,anggota keluarga Datuk Seri Anwar Ibrahim juga akan ditentang sekiranya dicalonkan.Seperti yang dijelaskan oleh Ketua Penerangan Pas bahagian berkenaan,Jamsari Samad parti Islam itu tidak akan membantu kempen sekiranya Presiden PKR itu dicalonkan.Bagi sesetengah orang Wan Azizah berkebolehan dan telah membuktikan keupayaan untuk menang pada beberapa pilihan raya yang disertai sebelum ini.Beliau dulu pun menang besar ketika bertanding di Permatang Pauh.Tetapi bagi sesetengah orang lain pula,termasuk dalam kalangan PKR sendiri,ada ramai lagi orang yang juga layak untuk dicalonkan pada kawasan yang dianggap kubu kuat PR itu.Mereka bertanya,kenapa asyik Dr Wan Azizah ??? Berilah peluang kepada orang lain untuk menjadi YB !!! Semua orang tahu PR retak berhubung isu hudud.DAP sudah menyatakan tidak sebulu dengan Pas.Sekiranya PKR mencalonkan isteri Anwar,dan Pas memboikot kempen pada PRK berkenaan,ada kemungkinan pakatan tiga sekawan itu akan menjadi bertambah retak.kalau begitu apa kata PAS pun bertanding di permatang pauh !!! ada berani ???


WAN AZIZAH : APA KHABAR SEMUA ??? SIHAT KERR ???

LELAKI           : BARU NAMPAK MUKA KERR ??? TAGIH UNDI RAKYAT LAHH TU !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates