Social Icons

Pages

Wednesday, May 13, 2015

TU DIAAA !!! #13MEI !!! #LIMKITSIANG CERITA PASAL #HUDUD !!! VIDEO INSIDE !!!


Selalunya kita dengar PAS memanggil tokoh-tokoh agama untuk memberi kuliah di Kelantan.sekarang ni tiba-tiba ada perkara yang pelik telah berlaku pada hari ahad lepas,yang dijemput untuk beri 'kuliah' adalah Penasihat DAP,Lim Kit Siang.Ahli Parlimen Gelang Patah mengambil peluang sepenuhnya di pentas yang disediakan oleh PAS Kota Bharu di Padang Perdana untuk 'mengajar' pemimpin serta kira-kira 1,000 penyokong setia sekutu mereka,PAS tentang pelaksanaan hukum hudud di negara ini.

Biarpun hudud menjadi dasar perjuangan PAS sejak sekian lama,Kit Siang tanpa rasa kekok 'menyangah' pelaksanaan undang-undang Islam di negeri ini walaupun Timbalan Presiden parti itu,Mohamad Sabu turut berada di atas pentas bersamanya.Menurut Kit Siang,pelaksanaan hukum tersebut perlu difikir dengan lebih mendalam kerana negara ini terdiri daripada masyarakat majmuk selain tidak bersesuaian dengan Perlembagaan Malaysia.

JOM LIHAT VIDEO DI BAWAH


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

5 comments:

Anonymous said...

Kalau fitnah dan menipu sememangnya sudah menjadi zikir ahli-ahli PAS, tak hairanlah selepas TG Nik Aziz meninggal, mereka meMursyidul Am kan Lim Kit Siang pula.

Anonymous said...

Ustaz Cina Kominis DAPigs Haram Jadah di jemput beri ceramah oleh Parti Agama Islam Malaysia yang terbaik memecah belahkan Ummat!!

Anonymous said...

Jom orang Melayu sokong UMNO ramai2. UMNO masih istiqomah dlm perjuangan Islamnya. Walaupun x sebut hudud, dah banyak produk dan undang2 Islam telah dilaksanakan di mahkamah syariah.

hangkedee said...

Pas...parti ajaran sesat...lks cinabeng kafir harbi bangang pemakan babi tegar bahlul.

Anonymous said...

biasa lah parti kemam telo dalam mulut

 
 
Blogger Templates