Social Icons

Pages

Wednesday, July 15, 2015

BREAKING NEWS !!! #SCKLM4Oct !!! PESERTA LARIAN #STANDARDCHARTED BELASAH KEMENTERIAN #KBS @KHAIRYKJ ???


Tadi terbaca satu posting di Facebook mengenai luahan perasaan seorang peserta Standard Chartered KL Marathon yang sepatutnya bakal berlangsung pada 4 Oktober 2015 tetapi dipinda ke tarikh baru 10 Oktober 2015 bersempena dengan Hari Sukan Negara pada tarikh tersebut. Untuk info, KL Marathon ini merupakan event antarabangsa yang melibatkan pelbagai latar belakang umur dan warganegara yang menyertai program tahunan ini. Namun tindakan Kementerian Belia & Sukan (KBS) yang menunda tarikh tersebut mendapat pelbagai reaksi peserta.

Ini salah seorang daripadanya.


Pada pendapat saya,luahan perasaan ini mungkin agak keterlaluan tetapi ianya adalah perkara sebenar yang dirasai oleh kebanyakan peserta mengenai penangguhan kejohanan sukan bertaraf antarabangsa ini.Manakan tidak,pelbagai persiapan telah dilakukan termasuk tempahan bilik penginapan hotel,tiket penerbangan dan sebagainya telah dilakukan.Termasuk juga dengan bayaran untuk menyertai kejohanan ini.


Tinjauan saya ke laman Facebook rasmi Standard Chartered KL Marathon mendapati bukan saja terdapat luahan perasaan peserta ini bahkan pelbagai reaksi diterima dari peserta seluruh dunia.Ada yang mempersoalkan mengapa baru diberitahu mengenai penangguhan kejohanan ini dan tidak kurang juga yang mengkritik pentadbiran KBS yang dilihat lemah dalam isu ini.Lihat di ruangan komen tersebut

ANDA NAK LAGI ???


UNTUK SELANJUTNYA

saya takda kepentingan pun tapi menyirap bila orang marahkan kerajaan tak pasal-pasal

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

5 comments:

Anonymous said...

Alahai, masih tak kenal ke perangai anjing2 DAPigs tu??

Selagi boleh menghina kerajaan, menghina menteri2, menyalahkan kerajaan untuk segala keburukkan..mereka akan membising sebanyak yang boleh...di merata rata blog2 untuk memburukkan imej kerajaan.

Kalau kerajaan Pulau Pinang yang mengubah tarikh Penang marathon, korang ingat anjing2 DApigs ni nak bersuara??? Mereka akan mengangguk angguk kepala sambil berkata "YES, BOS, YES TOKONG!"

Come on la. Jangan layan nyalakkan anjing2 DApigs ni. Lepas satu, satu diorang akan membising!

Anonymous said...

Susah sekarang nak cari Menteri yang pandai dalam kabinet dapor Najib.

Anonymous said...

Acara antarabangsa ... tukar tarikh last minit ... naya, naya.

Paling kalut adalah peserta luar ... kena tukar flight, hotel, planning dll. naya, naya

Kamarudin Di Malaysia said...

Saya ingin menyampaikan kepada seluruh Tki yang bekerja di negeri orang saya Kamarudin seorang TKI DI Malaysia pengen pulang ke indo tapi gak ada ongkos sempat saya putus asah apalagi dengan keadaan hamil gaji suami itupun buat makan sedangkan hutang banyak kebetulan suami saya buka-buka internet, mendapatkan nomor aki katanya bisa bantu orang melunasi hutang melalui jalan TOGEL dengan keadaan susah jadi saya coba hubungi aki dan minta angka bocoran toto magnum angka yang di berikan 4D ternyata betul-betul tembus 100% bagi saudarah-saudara di indo mau di luar negri apabila punya masalah hutang sudah lama belum lunas jangan putus asah beliau bisa membantu meringankan masalah anda hubungi aki wowo di nomor 085-328-880-180 silahkan buktikan sendiri aki tidak melayani SMS demi allah saya sudah membuktikan. untuk info lebih jelas Klik: KLIK DI SINI

Anonymous said...

Last minutes ke tu... ada 2 bulan lagi.. sblm event... apa ada hal...

 
 
Blogger Templates