Social Icons

Pages

Tuesday, August 04, 2015

FAKTA !!! DEMO HARAM #TANGKAPNAJIB !!! APA NAK JADI DENGAN ANAK MUDA #PEMBANGKANG ???


Mengganggu ketenteraman awam,menghalang peniaga di sekitar tempat demonstrasi berniaga dengan aman dan memberi impak negatif kepada pelancong asing.Para aktivis dan pelajar pusat pengajian tinggi merupakan golongan yang aktif menjalankan aktiviti tidak bermaruah seperti ini.Hasutan mereka mengancam keharmonian masyarakat kerana mereka tidak menghiraukan keadaan sekeliling.

Dah kena 'cekup' kata itu salah polis,itu lahh yang terpancur dari mulut mereka.padahal polis dah beri amaran,sapa suruh langgar arahan tu ??? kenapa nak berdemo sampai menyusahkan rakyat di sekitar sogo ??? duduk lahhh di penjara sementara disoal siasat !!! Dah jadi barua naga,sang naga elok berehat di belakang tabir.Kamu di belakang jeriji besi.lepas tu kata orang lain pulak bersalah sebab kesalahan kamu.itu lahh anak muda pembangkang !!! yang tak reti bersyukur dengan apa yang ada !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

1 comment:

Anonymous said...

pelajar masuk u hanya untuk belajar grad dan dapat kerja..tapi pemikiran terbuka belum matang..mereka bukan minat pun dalam politik..sebab itu senang dihasut lebih2 lagi kalau dapat habuan..siapa yang cepat menghasut dia yang menang..dalam bab ini pembangkang memang juara..

 
 
Blogger Templates