Social Icons

Pages

Saturday, September 12, 2015

KURANG AJAR !!! @PDRMSIA @KBAB51 !!! #ALVINTAN MENGHINA TRAGEDI DI MEKAH !!!


Blogger kontroversi, sekali lagi menghina umat Islam di seluruh dunia apabila memperlekehkan tragedi yang menimpa jemaah haji dalam insiden kren tumbang di Masdijil Haram di Makkah.Menerusi laman facebooknya,Alvin dilihat keterlaluan mempersoalkan kewujudan Allah SWT kerana tidak menyelamatkan umatnya yang mahu mengerjakan ibadah haji tidak lama lagi.


DAN 


UNTUK SELANJUTNYA 

saya minta IGP tolong lahhh bawa balik cina ni ke malaysia dan hukum seberat-berat nya.jangan beri lagi peluang cina ni.saya bukan rasis tapi alvin tan sudah melampaui batas !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

6 comments:

Anonymous said...

Yang patut dipersalahkan ialah Nazri Aziz Menteri Biadap. Bila kali pertama Alvin menghina islam dulu, dia bawa Alvin ke Parlimen dan diberi layanan VIP. Lepas tu siap diberi duit lagi kat Alvin untuk buat filem. Kalau tidak kerana Menteri Babi ni, Alvin kini sedang merengkok dalam penjara dan tak akan dapat keluarkan kenyataan biadap macam ini.

Unknown said...

Anon 12 sep 5.47 pm,
Apalah kau salah orang tu,Yang sibotak sanjung tu si namewee.Kita harus melihat secara menyeluruh dalam bab ini siapakah yang paling memberi muka kepada orang-orang sebegini sehingga mereka sudah berani seperti cacing sudah naik ke mata.Fikir-fikirkan lah.

Anonymous said...

Toksah harap polis,harap IS jumpa dia

Anonymous said...

Kalau kita imbau sejarah yang panjang umat Islam diseluruh dunia sepanjang zaman telah terbiasa dengan musibah yang menimpa. ada yang ringan dan ada juga yg berat-berat. puluhan ribu mati dlm peperangan menentang alkafiruun dan juga pertempuran sesama Islam. Ratusan ribu mati bila tentera Monggol menyerang Baghdad thn 600 H. Yang penting kita muhasabah diri bila setiap bala menimpa dan kembali bertaubat. Salah satu akibatnya ialah mungkin umat Islam hari ni banyak sgt bersengketa dan mencaci sesama sendiri, maka turunlah musibah yg tak dijangka. bagi alvin tan jika dia mampus nanti tak sempat masuk Islam neraka jahannamlah tempat dia. so jgn kecewa sgt dgn si jahil kapiaq tu.

Anonymous said...

tak payah trace IP address dia.
trace account dia.
hack account dia terus.
saya harap interpol cari anak haram ni.
trace dia sampai lubang cacing.

Anonymous said...

Tak perlu bawa si cina kafir tu balik biarlah dia jadi orang buangan tak bernegara.Dia nak kutuk Islam dan Allah itu hak dia sebab dia kafir tapi kita sebagai umat Islam berdoa ramai2 biar Allah balas perbuatan biadap dia agar menjadi pengajaran kepada si kafir yang lain agar jangan senang2 nak menghina Allah dan Islam.Beza orang kafir dan Islam dan ialah doa....so marilah kita berdoa agar Allah beri bala kat si Alvin pemakan babi tegar ni

 
 
Blogger Templates