Social Icons

Pages

Tuesday, June 28, 2016

SAH !!! KERAJAAN PULAU PINANG PENTINGKAN KAUM CINA !!! APA CERITA NI ???


gambar di atas menunjukkan tidak puas hati oleh kaum lain selain cina di pulau pinang.nampak tak kebenarannya ??? kata semua kaum akan dibela kat pulau pinang ??? apa cerita ni ??? shopping kompleks luar dari pulau pinang pun hormati semua perayaan.yang penang apa cerita ??? mana toleransi antara kaum tu ??? mana ???

lain kali jangan janji apa-apa masa pilihanraya kalau tak mampu tunaikan.ni baru kecik.maksud saya kecik tu perpaduan antara kaum dan semua dapat rasa.yang besar apatah lagi.maksud janji yang besar pula pembangunan dan semua untuk rakyat.ada ke bagi ??? ada ??? kepada pengurusan kompleks tolong meriahkan sambutan hari raya di pulau pinang yekkk jangan la layan kerajaan negeri tu.fikirkan perpaduan antara kaum



APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

5 comments:

Anonymous said...

Seolah-olah sama macam tidak ada dekorasi kristmas di China Town si San Francisco pada musim krismas, apa kata warga AS???

Anonymous said...

Melayu dah jadi minoriti dan hilang semua tak payah lah nak komplen

Anonymous said...

Yey, Badut Rakyat dah KEMBALI!

Patutnya, "BOYCOTT" aja mana-mana "SHOPPING MALL" RASIS DAPJUBOQ BABI/SingaPORK yg. begitu BENCI pd. BANGSA Bumiputera Islam/Melayu dan India! Aku syaki puak RASIS DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO pun makin BOYCOTT restoran2/kedai2/supermarket2 Islam/Melayu kecuali yg. MAMAK punya!

Nek Tempoyak.

#JANGAN lagi serahkan isu2 berkaitan M*S pd. KEM PENGANGKUTAN GAGAL tu! PECATkan segera EJEN2 ZIONIS/MOSSAD/DAPJUBOQ ANJING HARAM JADAH di M*S TERCINTA kita! Terutamanya si warga asing JERMAN -amat-CILAKA tu yg. mengHINA pekerja2 MAS malang kita yg. BERIBU; diBERHENTIkan tiba2 dulu dan dituduh sbg. "suka tidor2 pula! KURANG AJAQ betul si jerman Muell*r-disyaki EJEN ZIONIS/MOSSAD ni! Dan lihat sejak M*S diambil alih oleh warga asing ni - habis diSABOTAJ! Lihat di - http://www.pisau.net/sendiket-di-klia-kantoi-siapa-pula-check-in-flight-guna-nama-saya/ , Sendiket Di KLIA Kantoi! ‘Siapa Pula Check In Flight Guna Nama Saya?’, Published on 24/06/2016 in Berita Utama by pisau !!#

Anonymous said...

TOLONG! KEDAH terutamanya LANGKAWI (disyaki mahu diTAWAN utk. pengkalan Submarin NUKLEAR RAHSIA MOSSAD/ISrael, yg. juga berpusat di pulau-amat-RAHSIA di Lautan Hindi, Diego Garcia; di mana MH370 kita disyaki diRAMPAS oleh MOSSAD/ISrael di situ); dan YAB DS Ahmad Bashah TERCINTA kita , disyaki dalam keadaan amat BAHAYA – dari EJEN2/KULI2 ZIONIS-ISrael/DAPJUBOQ ANJING, si DIKTATOR LANUN/PENYANGAK/PENYAMAQ/PEMBUNUH-madey ANAK BERANAK berIJAZAH LONGKANG tu serta EJEN2/KULI2 depa! Lihat di - http://buletinsengal.blogspot.com/2016/06/selepas-mukhriz-dipecat-dari-umno.html , Selepas Mukhriz Dipecat Dari UMNO, Gerakan Tunggingkan Ahmad Bashah dan UMNO-BN Kedah Giat Dijalankan di Kedah Selatan dan Dalam Pentadbiran Negeri Sendiri Sunday, 26 June 2016!

Bahkan aku syak DS Ahmad Bashah diRACUN dgn. racun KIMIA!

KANSER/SAKIT JANTUNG dsbnya, juga telah dibuktikan sebagai MO utama PENJAJAH Barat-Zionis diketuai CIA-MI6-Mossad (CIA/perisikan Barat/parti2 politik UTAMA Barat diKUASAI MOSSAD/ZIONIS - lihat di http://www.whale.to/b/bollyn.html , How Mossad Controls Our Political Parties, by Christopher Bollyn, 25 October 2008) untuk menghapuskan pemimpin2/pejuang2 ISLAM atau BUMIPUTERA, yang NATIONALIS di “Dunia Ketiga“ termasuk Dunia Islam (dan sekarang terutamanya pemimpin Islam yang nasionalis) - sila lihat di - http://www.globalresearch.ca/the-cia-has-attempted-to-assassinate-50-foreign-leaders-including-chavez/5326864, The CIA has Attempted to Assassinate 50 Foreign Leaders Including Chavez, Global Research, March 15, 2013; dan di - http://imeu.net/news/article0024562.shtml, Israel's History of Assassinating Palestinian Leaders, The IMEU, Nov 6, 2013!

Besar kemungkinan juga, BAPA-BAPA KEMERDEKAAN/PEMBANGUNAN tercinta Tanah Melayu, pusaka nenek moyang berzaman kita ini, Almarhum-Almarhum PM Tun Abdul Razak Hussein dan TPM Tun Dr. Ismail Abdul Rahman, diRACUNI oleh CIA-MI6-Mossad (keduanya meninggal di tahun 1973 dan 1976 di usia muda 50an, dari kanser termasuk Leukimia, yang juga sejenis kanser dalam darah atau tulang, dengan seorang doktor British yang SAMA) dgn. bantuan PENGKHIANAT tempatan!!

Nek Tempoyak.

#Umat ISLAM/MELAYU termasuk pemimpin2, para intellectual, para ulama dan jutawan2 kita sekrg. disyaki diSASARkan dgn. amat AGRESIF, oleh EJEN2/KULI2-MOSSAD/ISrael-ZIONIS HARAM JADAH; utk. diBUNUH atau diKURANGkan dgn. pelbagai MO DAJAL - spt. KEMALANGAN2 JLNRAYA/UDARA, RACUN KIMIA dan KEMANDULAN/ditimpa pelbagai PENYAKIT BUAS melalui VAKSIN2 PALSU yg. menggunakan sel/organ/darah dr. ANJING/BABI/MONYET dsbnya serta FETUS bayi atau BAYI yg. diGUGURkan, di BUNUH atau diBIAKkan dlm makmal (sbb. itu puak KANIBAL ZIONIS sentiasa GILAkan PENGGUGURAN anak/PERANG); cthnya disyaki Vaksin anti-Denggi yg. GANJILnya, kononnya hanya BERKESAN ke atas jenerasi MUDA antara 9-18 thn. oleh syarikat2 farmasi GERGASI spt. Sanof*/Merc* yg. diKUASAI oleh empayar SETAN ROTHSCHILD, yg. MENUBUHkan rejim TERORIS KANIBAL IS(IS)rael (tapi kempen anti-Vaksin yg. asyik diREMEHkan oleh KemBANGANG, sebenaqnya BUKAN anti-SEMUA vaksin, hanya anti-Vaksin2 PALSU ZIONIS KANIBAL ni)!!#

Anonymous said...

#Tengoklah NAHAS2 jlnraya yg. BERLELUASA, yg. MAJORITI mangsa adalah BUMIPUTERA Islam/Melayu (disyaki ada MO-amat-DAJAL mensasarkan Bumiputera Islam/Melayu, yg. senang diKENALI oleh EJEN2 ZIONIS - dr. pakaian2 dan hiasan2 Islam kita), akibat lori2/bas2/van2 BUAS-mcm-SETAN (tapi KemGAGAL tu asyik nak MENYALAHkan terutamanya penunggang2 motosikal kononnya guna mobil, tak pakai topi keledar dsbnya; HARAM JADAH betul PENIPUAN ini)-lihat NAHAS2 terbaru-amat KEJAM akibat lori2/van2-amat-BUAS di http://www.hmetro.com.my/node/147639 , Maut terhimpit lori pusing u, Siti Nor Hidayatidayu Razali, Jumaat, 24 Jun 2016; di- http://www.utusan.com.my/berita/nahas-bencana/jeritan-hanna-humaira-jadi-igauan-1.34645 , Jeritan Hanna Humaira jadi igauan, Isteri, anak maut dalam perjalanan ziarah jenazah pakcik, NAZWIN NAZRI 24 Jun 2016; di - http://www.hmetro.com.my/node/148285 , Van cuai sampai ragut nyawa, Junaidi Ladjana, Isnin, 27 Jun 2016, http://www.hmetro.com.my/node/20599, Tangisan kutip daging anak, Oleh Asmah Rusman, Khamis, 1 January 2015!!#

Nek Tempoyak.

 
 
Blogger Templates