Social Icons

Pages

Thursday, December 23, 2010

GEMPAR !!! KALAU PEMBANGKANG MENANG SAH AKAN MEMBUAT PROGRAM 100 HARI,ANWAR JADI PM !!!


wow,adakah kenyataan ini benar atau nak buat pembohongan lagi ??? pembangkang telah bersungguh-sungguh nak buat program 100 hari kalau mereka menang PRU 13 !!! betul ker mereka nak buat program itu atau pun retorik semata-mata ???

masih ingat kah anda apa yang terjadi pada PRU 12 yang lalu ???janji macam-macam tapi apa yangh rakyat dapat ??? pembangkang dah amik beberapa negeri dan mereka sudah tadbir negeri itu anda lihat kan apa yang terjadi ??? ini ker program 100 hari tu ??? nak tahu apa program mereka ??? mereka mengarahkan Khazanah Nasional dan Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) menyempurnakan pengambilalihan aset lebuh raya oleh kerajaan dengan tujuan menghapuskan tol serta merombak struktur subsidi bagi mengurangkan subsidi kepada swasta dengan memindahkannya bagi menampung perbelanjaan subsidi rakyat.Selain itu,pembangkang berjanji menaikkan imbuhan guru sebanyak RM500 sebulan dan melupuskan Felda Plantations bagi membuka ladang yang diuruskannya kepada generasi kedua dan ketiga Felda.

siapa ketua nya ??? dah tentu Anwar AL-JUBURI...layak ker dia jadi PM ??? cuba anda fikir balik siapa ANWAR ni,Lihat dulu latar belakang Anwar,dia tidak mempunyai kemahiran ekonomi dan pengalaman,dia hanya berkelulusan pengajian Melayu dan pengalaman sebelum menyertai politik hanya guru besar di Yayasan Anda,sekarang dia mahu bercakap mengenai ekonomi yang dia sendiri mengharapkan orang.Soalnya adakah orang seperti ini layak untuk mentadbir dan menguruskan ekonomi negara ??? Jika dia hanya mengharapkan nasihat daripada orang lain, jadi dia hanya perkakas untuk digunakan oleh orang sebab itu Amerika Syarikat sukakan dia.sekarang singapura pun dah dedah kan tabiat dia...

kepada ahli pembangkang anda fikir lah dulu sekiranya anda nak ANWAR jd PM,hancur lah malaysia ni..cuba bayangkan ANWAR jadi PM,lepas itu Anwar ke singapura.lagi pun singapura ni adalah negara paling rapat dengan malaysia dan selalu membuat kerjasama selain negara-negara lain.tiba-tiba PM singapura minta ruang udara,tanah dan air sampai bila-bila...kalau ANWAR tak bagi semua ni rahsia Anwar mesti bocor.betul tak ??? kan singapura dah ada semua bukti Anwar ??? apa jadi kat malaysia ???

POST BY WAYNE...

2 comments:

Cencaluk said...

Salam.

Apa agaknya yang nak jadi kata Malaysia?

Malaysia Jadi ?

Malaysia Jadi......

Malaysia Jadi !!!!!!!!!

Malaysia Jadi Bodoh Le ............

Sebab semua rakyat yang menyokong anwar jadi PM masa tu adalah pengundi hantu yang bangun dari kubur (zombi)

Alamak macam cerita kartun lak...

Tak mungkin Anwar akan jadi PM tapi kalau jadi MP mungkin le (Mamat Pondan) taunya asyik nak menjubur aja keja lain tak ada tak tau apa nak jadi dengan budak nuar ni mati nanti gamaknya mayat dia macam mana agaknya pasti Allah akan menunjukkan balasan keaiban keatas mayatnya kelak macam dalam siri drama hari sabtu TV3 tu.

Agent X said...

salam ziarah bro.
Moga Allah melindungi negara ini dari kerosakan yang di bawa anwar. Amin.

 
 
Blogger Templates