Social Icons

Pages

Monday, March 12, 2012

HOT NEWS !!! RAHSIA ANWAR IBRAHIM TERBONGKAR LAGI !!! DI SEBALIK SEPUCUK SURAT BANK DUNIA TERSEBAR !!!



Sepucuk surat dari Bank Dunia yang menawarkan jawatan perunding jangka pendek telah dihantar kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim pada 24 Januari 2006, ketika Paul Wolfowitz menerajui kepimpinan bank berkenaan.

Surat dihantar oleh Akhila Narayanan dari Pusat Perkhidmatan Sumber Manusia, Bank Dunia, Washington DC kepada Anwar yang beralamat di Amerika Syarikat (AS), 11920 Sugarland Rd. Herndon, VA 201700000.





KLIK UNTUK BESARKAN

Menurut kandungan surat itu, tawaran jawatan perunding jangka pendek adalah tugasan sementara yang tidak boleh melebihi 150 hari atau 1,200 jam, termasuk kerja lebih masa.

Meskipun surat dihantar bertarikh 24 Januari 2006, namun surat itu menyebut jika Anwar memberi jawapan persetujuan dalam tempoh 24 jam, jawatannya akan efektif bermula pada 25 Januari 2006.

Anwar ditawarkan berkhidmat selama 30 hari di antara 25 Januari 2006 hingga 01 Mei 2006, sebagai ahli kakitangan Kumpulan Bank Dunia dan akan tertakluk kepada Peraturan Staf terkini institusi tersebut.

Surat itu menyebut “jika anda bukan warganegara AS yang menjalankan mana-mana bahagian tugasan ini di AS, anda mesti memiliki visa yang sah dan kebenaran kerja yang sah yang membolehkan anda untuk menerima pekerjaan dengan Kumpulan Bank Dunia di AS untuk tempoh tugasan ini dan apa-apa pelanjutan daripadanya, di mana visa dan kebenaran kerja itu boleh dipohon di Kedutaan atau Konsulat AS”.

ANDA INGIN MELIHAT VISA ANWAR IBRAHIM ???

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

DAH BANYAK RAHSIA ANWAR IBRAHIM DI BONGKAR !!!

RAKYAT YANG MENYOKONG ANWAR IBRAHIM TAK NAMPAK KER ???

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates