Social Icons

Pages

Monday, June 04, 2012

EKSKLUSIF !!! AKHIRNYA PENIPUAN ANWAR IBRAHIM BERKENAAN RACUN ARSENIK TERBONGKAR !!! WAJIB BACA !!!


kebal juga manusia bernama Anwar Ibrahim Ni.kan dah kantoi menipu.lakonan dan drama 1999 terbongkar juga.ikuti kisahnya di bawah.




Berikut merupakan laporan polis yang pernah dibuat Anwar CIFUT :

THSL EPT : 24567/99
S/D: 2175/99
JAM: 11.50am
TKU: 10/9/99

Saya telah menerima laporan patologi berdasarkan ujian air kencing dari Gribbler Pathology,Melbourne Australia.Nombor Makmal: 99-1557072-I bertarikh 18 Ogos 1999.Laporan tersebut mengesahkan tahap keracunan arsenik dalam tubuh saya adalah amat berbahaya iaitu pada kadar 230.0ug/g creat,melebihi tahap normal iaitu kurang 3ug/g creat. Ini bermakna kandungan racun arsenik dalam tubuh saya ialah 77 kali ganda melampaui tahap biasa.

Sejak tarikh saya ditangkap pada 20 September,saya telah mengesyaki bahawa saya mungkin didera atau dianiayai.Bahkan saya dibiarkan terlantar selama beberapa hari tanpa mendapat rawatan doktor.

Sekarang terbukti melalui maklumat bahawa saya telah diracun.Saya tidak pasti tempat diracun sama ada di Lokap Polis Bukit Aman atau berikutnya di Penjara Sungai Buloh.Diantara kesan-kesan yang dipastikan setakat ini ialah kekurangan berat badan, keguguran rambut,kebas dan kekeringan kulit.Para doktor memaklumkan bahawa kesan parah mungkin dirasakan setelah beberapa ketika secara beransur tanpa disedari.

Saya memerlukan jaminan tegas semua pihak bertanggung jawab termasuk pimpinan politik kerajaan untuk menyiasat segera dengan rapi,tidak berselindung dan tidak cuba menutup dengan sewenang-wenangnya.Ini adalah satu jenayah jahat dan mungkin satu percubaan membunuh. Punca keracunan perlu dikenalpasti,siapa orangnya atau kelompok yang bertanggung jawab.Saya harap tidak ada helah yang diberikan untuk melengahkan tindakan atau berdolak-dalik.

Saya kesal kerana konspirasi politik untuk menjatuhkan saya tidak terhad kepada tindakan politik tetapi telah melibatkan tindakan fizikal dan kini meracun saya.Kepada Allah kita mendoa semoga kita diselamatkan.

Sekian laporan saya. Terima kasih.

Wassalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

(Tandatangan)
ANWAR IBRAHIM

10 September 1999
11.45 pagi

_________________________

1. Semasa Anwar CIFUT masih bergelar OKT back to 1999, sudah heboh kononnya dia diracun.

2. Ketika perbicaraan sedang berlangsung (masa tu karier sebagai peguamtunda belum wujud lagi),Anwar CIFUT sudah bisik sama Jijah dan kawan-kawan yang dia kononnya rasa lemah-lemah badan (tenaga batin tak lemah pulak), kekeringan kulit etc.

3. Apalagi...kawan-kawan pun terkejut beruklah bila dengar aduan si Anwar CIFUT. Mulalah timbul pelbagai spekulasi yang kononnya si Karipap R.U.OK. ni di santau.Tapi Jijah menolak andaian suami dua alamnya itu disantau.Jijah yakin yang Bro.A.B.I. diracun.

4. Kemudian secara diam-diam ketika sidang bicara berhenti rehat,air kencing Anwar CIFUT telah diambil dan diberi kepada Jijah.

5. Secara senyap-senyap juga air kencing itu dihantar ke Gribbler Pathology,Melbourne Australia untuk diuji dengan menggunakan nama Subramaniam. Punyalah si CIFUT ni fobia kononnya orang nak sabotaj dia, sampaikan sampel air kencing sendiri pun letak nama Subramaniam. Nasib baik dia tak letak nama Mokhtar.

6. Setelah air kencing Anwar@Subramaniam itu digodak, dikacau, dibelek, dihidu bla...bla...bla...oleh pakar Australia (macam pernah dengar je pasal pakar Australia ni, tapi di mana ya), maka makmal Gribbler Pathology mengesahkan bahawa tuan punya air kencing tersebut telah mengalami keracunan arsenik sebanyak 230 mikrogram, iaitu 77 kali ganda dari tahap bahaya.

7. Anwar CIFUT memang hebat punya auta. Walaupun kandungan racun arsenik dalam badannya pada 1999 telah mencecah 230 mikrogram, tetapi dia masih mampu hidup hingga sekarang. Malah Anwar CIFUT masih boleh makan karipap lepas buat aktiviti Can I Fak U Today.

8. Merujuk medical journal, pesakit yang pernah mengalami keracunan arsenik sebanyak 17 kali ganda (paras bahaya) telah menjadi lumpuh dan buta. Malah, jika kandungan arsenik mencecah 20 mikrogram dalam badan, maka pesakit itu akan kojol serta merta.

9. Anwar CIFUT pada tahun 1999 bukan setakat mempunyai 20 mikrogram arsenik dalam badan, TETAPI 230 mikrogram. Bukan 17 kali ganda TETAPI 77 kali ganda. Dan yang pelik bin ajaibnya...Anwar CIFUT aka Karipap R.U.OK. sehingga kini masih mampu merayau ke serata dunia walaupun kandungan arsenik yang terdapat dalam badannya boleh masuk senarai Guinness World Records!

10. Ini macam punya kaki kencing pun masih ramai yang percaya? Dunia...dunia!

Sumber Paneh

APA MACAM PENGIKUT ANWAR AL-JUBURI ???

ADAKAH INI PEMIMPIN ANDA ???

RAJA DRAMA NUMBER 1 DI MALAYSIA !!!

RENUNG-RENUNGKAN

3 comments:

Anak Lenggong said...

Ingatkan dah kekubur ..pabila dikata dia diracun tapi rupanya racun yang disuntik tu menyebabkan kote dia makin ganas..Polis bukan suntik racun kut tapi tersilap suntik herba taongkat ali kut..kah kah kah

Anonymous said...

Heh.. Bab ni caicai pakatan tak boleh jawab punya.. buat-buat la baca iklan kat tepi artikel ni...

Anonymous said...

Banyak lagi lakonan drama king anuwar ni;kena suntik HIV,lumpuh separuh badan pasal kena bantai dan macam2 lagi drama keling dia buat.

Malu aku pada orang kampung pasal dulu2 aku pun percaya sepenuh hati si setan ni dianiaya.Habis aku jaja anuwar kena aniaya,anuwar kena aniaya.Rupa2nya berlakon nak tarik simpati.Mana aku nak letak muka..nasib baik Allah bagi aku hidayah cepat.Alhamdulillah.

 
 
Blogger Templates