Social Icons

Pages

Friday, March 08, 2013

HOT NEWS !!! TRAGEDI LAHAD DATU !!! PENCACAI PR KATA SEMUA INI RANCANGAN PM @NAJIBRAZAK ??? APA CERITA NI ???


sebelum ini saya kata perkataan sama,kali ini saya nak cakap lagi boleh ??? BANGSAT !!! selepas tian chua dan milo suam meroyan,kali ini seorang lagi pencacai dari PR meroyan sakan dan mengatakan ini semua rancangan PM Datuk Seri Najib.saya nak tanya juga pada anda wahai pencacai.apa bukti yang ini semua rancangan PM ??? habis tu apa cerita dengan bukti anwar ibrahim yang dilaporkan media filipina.lihat gambar di bawah.harap muka jer cantik perangai busuk sampai usus.


ANDA NAK LIHAT KENYATAAN MILO SUAM ???


UNTUK SELANJUTNYA 

ANDA NAK LIHAT LINK BLOGGER PR SAMAKAN PEJUANG NEGARA DENGAN BABI ???


UNTUK SELANJUTNYA 

BUKTI ANWAR IBRAHIM NI APA CERITA ???


RENUNG-RENUNGKAN

6 comments:

Anonymous said...

Masa lawatan najib di gaza tempoh hari pun , masa tu yahudi dah balik rumah. Hebat rancangan pilihanraya najib.

Anonymous said...

Abang non dah lama sakit otak , sekarang ni penyakit sama dah berjangkit kat pencacai dia ... ini orang semua tak ada otak !!! Gila melebihi tahap Babi !

hassan said...

bukan setakat gila........aids pun ada...... tak percaya suruh dia pegi chek kat hospital ,mana dia berani....takut orang tahu......takut dna sama dengan anak samsidar

Anonymous said...

jawapan anon 1:13am paling bengap aku tgk.ko ingat yahudi 2 tunduk ker dgn sesiapa.jgn beri jawapan bengap woiiii

Anonymous said...

Ada masalah ke? Janji dia ada nak cuba tolong, dr kau tu.. Takat garu telo kat rumah takde buat pape. Talk is cheap, so does PKR. Podahh laaa.. Ramai dah sedar.. Kau je dalam mimpi main bontot nuar.. Pttuuiiii

Anonymous said...

anwar ada video lucah amput cinadol! dan pencacai pr masi sokong anwar sebab pencacai pun otak lucah! bila anwar jadi perdana menteri, semua negara akan gelak, 'malaysia sebuah negara islam ber pemimpin kan individu yg ada video lucah!' hebat la kamu cacai pr, haktui!!!

 
 
Blogger Templates