Social Icons

Pages

Saturday, August 10, 2013

KURANG AJAR !!! DS @SHABERYC !!! CALVIN CHEW MENGHINA @PDRMSIA !!!WAJIB LIHAT !!!

kurang ajar !!! anda lihat puak PR sekor ni.menghina polis tanpa usul periksa.si calvin ni dah melampau.semua itu tugas polis ok.biar mereka yang buat,tak perlu bising.anda bayar tax sampai rm1000 setahun kerrr ??? tak kan ??? Semua kejadian ada motif.saya malas nak ulas panjang-panjang


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

3 comments:

Anonymous said...

Mulut si CINABANGKAI BERULAT ini yg hina polis kita memang macam GENG KONGSI GELAP CINA! Berambuslah dia dr TANAH MELAYU ini!

Sebenarnya CINA-RASIS DAP-ANJINGKURAP/PKR (dan sekutu mereka, Barat-Israel), saya syaki nak mengalih perhatian dari KEGANASAN Red Bean militia dan geng KONGSI GELAP CINA, yang merupakan DALANG blkg SINDIKET dadah, pelacuran, pornografi, perjudian, rompakan dan pembunuhan termasuk dgn senjata api.

Dan ini akan terus berleluasa, kerana makin ramai peguam/hakim SAMPAH DAP-ANJINGKURAP/PKR yang suka bela PENJENAYAH!

Dan geng kongsi gelap yg besar makin ditaja oleh Barat-Israel. Bahkan CIA-MI6-Mossad juga terlibat dalam sindiket dadah global, seperti yang ditaja besar-besaran mereka di Afghanistan, Mexico dan Latin Amerika, untuk menghancurkan moral jenerasi muda dan meningkatkan JENAYAH termasuk akibat penggunaan dadah, untuk menghuru-harakan negara, di Dunia Islam dan Dunia Ketiga, yang kaya minyak-gas. Jadi senanglah mereka nak MENJAJAH!

Sila lihat penglibatan Barat-Israel di dlm menaja pengganas (termasuk pengganas 'Iran' utk menjatuhkan k'jaan Iran dan juga terlibat dlm sindiket dadah global termasuk di M'sia ini), dan penjenayah dadah di -

1. http://www.policymic.com/articles/6587/u-s-funded-iran-terrorist-group-says-shocking-report, U.S. Funded Iran Terrorist Group, Says Shocking Report, Michael Luciano;

2. http://thehill.com/blogs/global-affairs/middle-east-north-africa/292771-iranian-opposition-to-open-washington-office, Iran’s MEK to open Washington office, By Julian Pecquet, 04/09/13] dan

3. http://www.intrepidreport.com/archives/968, Zeta gang connected to U.S. Special Forces/Mossad, By Wayne Madsen, March 10, 2011.

Mereka mahu menjadikan Malaysia ini semacam Mexico, Latin Amerika dan Palestin, di mana Bumiputeranya, termasuk yang miskin dibunuh dengan kejam, termasuk untuk RAMPAS TANAH pusaka mereka di kampung-kampung atau di bandar sekalipun!

MAKCIK Tempurung – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Anonymous said...

Puak-puak ini memang sedar PDRM masih teguh dibelakang kerajaan yang memerintah bagi menegakkan undang-undang yang di luluskan parlimen seterusnya mempertahankan rule of laws. Dengan menyerang dan memaki hamun PDRM puak ini berharap pegawai dan anggota PDRM akan lemah semangat dan kepercayaan terhadap kerajaan akan malap dan kesempatan ini mereka akan ambil untuk meruntuhkan kerajaan.

Satu perkara golongan ini perlu sedar iaitu keamanan, kekayaan yang keharmonian yang ada pada negara ini adalah hasil pengorbanan dan titik peluh seluruh Pegawai, anggota serta keluarga PDRM. Ada yang terkorban, ada yang cedera dan ada yang terpaksa berjauhan dari keluarga sekadar mencari sesuap nasi bagi membesarkan keluarga walaupun gaji tak seberapa. ramai pula Melayu menyertai PDRM berbanding kaum yang lain sebab Melayu tak kesah walau gaji kecil sikit asalkan ada kerja.

Unknown said...

Kelakar lah korang semua..melayu dgn cina lebih kurang saja..sibuk hal dunia..keyboard warriors!

 
 
Blogger Templates