Social Icons

Pages

Monday, September 02, 2013

KURANG AJAR !!! DS @SHABERYC !!! MAULANA KHARKAS MENGHINA LAGU NEGARAKU DAN TARIKH 31 OGOS !!!


satu lagi cubaan menghina lagu Negaraku dan Tarikh 31 Ogos yang diraikan sempena Merdeka telah tersebar di facebook.ini namanya kurang ajar.lihat gambar DP maulana Kharkas ini.nampak sangat kurang ajar dengan meletakkan bendera seperti lambang komunis ini.kepada Datuk Seri Shabery Cheek tolong ambil tindakan kepada mamat ini yang cuba mengeruhkan perpaduan kaum di Malaysia.terima kasih kepada pengirim kerana menghantar gambar ini di email BadutRakyat@gmail.com

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

1 comment:

Anonymous said...

Masalahnya bila buat repot polis, terserah pd. polis daerah atau negeri sajakah?! Baik PDRM bekerjasama dgn. KDN dan JAKIM/JAWI, di dlm mengatasi jenayah-jenayah yg. meningkat, disyaki diDALANGI oleh puak Cina /Bukan Islam DAPBANGKAI/PKR, yg. MENGANCAM Islam/umatnya, termasuk Raja-Raja Melayu dan pemimpin Islam/Melayu termasuk Bapa-Bapa Kemerdekaan kita, dan Tanah Melayu ini sbg. negara Islam, dgn Islam sbg. AGAMA PERSEKUTUAN. Disyaki tujuan utama Cina/Bukan Islam SAMSENG DAPBANGKAI/PKR (dan sekutu mereka dari PAP-Barat-Israel) ialah mahu mencetuskan rusuhan kaum, dan kemudian menyalahkan Islam/umat Islam, di mata dunia!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

 
 
Blogger Templates