Social Icons

Pages

Saturday, October 05, 2013

HOT NEWS !!! @YUKTESVIJAY MEMBELASAH PR KAW-KAW !!!


karpal dedah anwar liwat,karpal turun jadi lawyer = etika professional 
yuktes vijay kerja mcm lembu utk anwar,lawan dia skrg = penderhaka 

pi bala buat 3 akuan bersumpah,lari ke luar negara = hero ubah 
pm najib sumpah di masjid,magistret perancis tak layan kes = pembunuh 

anwar lompat kijang dari abim ke umno(sempat goda PAS lagi) = pejuang 
yuktes vijay lompat dari pr ke bn,lagipun tak sain borang parti = macai bn 

anwar tipu blackout dan bangla,bangsat yg turun bodoh bingai dilabel cintakan negara 
saya siapkan bukti,bogelkan anwar(ala china doll),tunjuk dia tipu pula penderhaka

anwar cabar pm berdebat, pm enggan, pm takut katanya..habis parlimen utk disko? 
saya maki, ludah, caci, sindir malah ajak debat, anwar buntu, kata saya tak penting 

ini yang best...saya caci anwar,isteri diam,anak MP tu dia,peguam2 diam malah setiap dugong dalam PR diam,tapi yang bodoh bingai yg ditipu tu bising dan heboh... 

relek la bro.....
game baru je start...kau klimaks cepat2 ni apa hal? hari ni baru cerita 3 bom...yg sulu punya takkan you nak gantung diri bila saya dedah 


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

1 comment:

Anonymous said...

One mesia adalah rhetorik justeru moleklah dilawan dengan 'kesamarataan'

Namun Brim, Krim dsbnya bukanlah rhetorik. Ketidakmampuan hadir dengan saing lebih baik membuatkan pr hanya mampu jadi popular tetapi tidak kualiti.

Apabila pr popular di mata cauvinis tetapi tiada kualiti pada pandangan mata melayu/bumiputera, impaknya jelas iaitu pr gigit jari


 
 
Blogger Templates