Social Icons

Pages

Saturday, March 01, 2014

HOT NEWS !!! RAKYAT SELANGOR MENDERITA PASAL AIR !!! PEMIMPIN PKR NI TAK FAHAM-FAHAM LAGI KERR ???


tu diaaa,tak faham-faham lagi kerr si azmin ali ni ??? rakyat tengah menderita pasal isu air,si azmin ni nak panggil khalid ibrahim.nak buat apa ??? semua persetujuan MoU dah ditandatangani.so,dah tak boleh patah balik.ada faham kaa ??? siapa sebenarnya MB ni ??? khalid ibrahim atau azmin ali ??? 

apa pun yang berlaku,rakyat selangor yang pilih mereka.tanggung lahh yerr.sanggup kan hidup susah,sampai air pun dah tak ada,anda yang nak sangat cari pemimpin macam geng PKR.anda yang pilih kan ??? kononnya nak membela nasib rakyat.itu lah nasib rakyat yang tidak menyokong Kerajaan BN yang sentiasa perihatin.ikut kehendak rakyat.

Tapi sayang.masih ada rakyat yang buta menilai yang mana Intan yg mana Kaca.saya tak salahkan anda wahai rakyat di selangor.semua yang diatas adalah fakta,anda yang memilih semua ini.nasib baik MB Selangor bijak.kalau tidak.... faham-faham lah yerrr..

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates