FAKTA !!! HIMPUNAN #REFORMASI2.0 HANYA UNTUK #ANWARIBRAHIM BUKAN UNTUK RAKYAT !!!


nampaknya anwar ibrahim dah kerahkan semua penyokong untuk turun membuat demo Reformasi 2.0 sekarang di semua negeri,lepas tu 1 mei 2014,di dataran merdeka.saya pun tak faham kenapa penyokong yang dungu ni ikut jerr telunjuk anwar ??? anda tahu kan himpunan ini untuk apa ??? bukan untuk rakyat pun !!! bukan untuk selamatkan malaysia pun,tapi nak selamatkan anwar ibrahim dari penjara.lepas tu nak tolak keputusan mahkamah yang diputuskan.ohhh bila kena kat anwar mahkamah tak adil,ini semua salah UMNO.habis tu yang pemimpin PR bebas dari tuduhan tu macam mana pulak ??? ingat,keputusan yang dibuat di mahkamah adalah adil,bukan sesukahati nak buat keputusan.kalau ada bukti yang kukuh kalau keputusan mahkamah A,A lahhh jawabnya.

ada faham kaahhh wahai puak PR yang baca artikel ni ??? tapi saya rasa penyokong PR ni mana faham,semua nak di salahkan hanya UMNO,semua nak di bantai adalah UMNO.puak-puak PR.kesian kerajaan yang dipimpin oleh UMNO/BN.semua untuk rakyat dah diberi pun salah UMNO.memang betul itu adalah tanggungjawab kerajaan.macam mana pulak kerajaan negeri di bawah PR ??? apa yang CM Pulau pinang buat untuk rakyat ??? apa yang MB Selangor buat untuk rakyat ??? apa yang MB kelantan buat untuk rakyat ??? ingatlah wahai puak PR.segala keputusan mahkamah di buat secara adil berdasarkan bukti,harap faham yekkk ??? jangan salahkan UMNO

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN 

2 comments:

Anonymous said...

puak macai mane nak faham, otak letak kat kepala lutut...247 konspirasi..Abang Non cakap semua percaya, walaupun dah berkali kontao menipu..menyedihkan..Moga Allah berikan mereka semua kefahaman , amin.

Anonymous said...

Kalau dekat pemimpin pembangkang cepat2 mahkamah jatuh hukum... tapi klu kena dekat batang hidung org umno semuanya boleh lepas... tengok la dalam isu seleweng duit lembu beli kondo tu... sampai bila mahkamah nak main wayang??... aku berani bertaruh yg laki menteri tu gerenti akan terlepas dari penjara... tengok pulak kes khir toyo tu sampai bila mahkamah nak sumbat dia dalam penjara?? Isu pkfz semua lepas bebas... isu video linggam semua lepas bebas... majoriti rakyat malaysia mahukan sistem perundangan yang adil..