Social Icons

Pages

Tuesday, August 12, 2014

KURANG AJAR !!! ZURAIDA MAK LAMPIR MENGHINA #KHALIDIBRAHIM !!! VIDEO INSIDE !!!

 

kurang ajar !!! siapa yang derhaka ??? apa cerita ni mak lampir ??? udah-udah lah dengan statement tu !!! Sultan dah perkenan Tan Sri Khalid Ibrahim jadi MB.tak faham lagi kerr ??? malas nak ulas panjang-panjang,lihat video di bawah


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

13 comments:

Johan said...

Biasanya orang luar cuba mengelirukan rakyat Selangor untuk tidak peduli tentang perlunya anak Selangor menjadi mb.

Anonymous said...

Pilihan raya dah setahun over dan PRU akan datang jauh lagi tapi kempen ke arah itu sedang bermula? Amboi awainya. Tak saboe
R ler tu!

Anonymous said...

Manusia hanya boleh merancang apa jua "langkah" namun jangan ingat perancangan itu pasti berjaya apatah lagi kalau langkah yang dirancang itu pendek, songsang dan melibatkan calon paracute.

Banyak air muka dapat dielak jatuh berdebuk kalau plan A Kajang digugurkan setelah ianya terkandas. Namun apa yang pengundi kurang faham ialah kenapa pelan alternatif yang tidak disenangi rakan dan pengundi diteruskan? Apa dorongannya? Melepaskan geram?

Anonymous said...

Insan yang ditendang keluar tak buat road show sebaliknya pihak penendang pulak buat road show. Apa punya lawak.

Anonymous said...

Anak Selangor fikir lah sendiri YB Zuraidah Kamaruddin tu orang Indon b

Anonymous said...

siapa xkenal anwar!
ditendang ke menendang ke apa dia peduli road show telah menjadi darah dagingnya.

Anonymous said...

Khalid mengadap bawak "the numbers"; PKR hantar surat tapi tak ada angka. Logiknya siapa yang akan mendapat perkenan? Dah tentulah Khalid kan, kan.

Anonymous said...

derhaka?? anwar Ibrahim tak derhaka bila Tun M suruh letak jawatan dia tak nak.Lepas buat demo buruk burukan ketua nya. Ceramah tu biar fikir dulu zuraida.ingat dunia ni bulat dan berputar putar

Anonymous said...

memang betul parti yang letakkan calon tetapi calon berkenaan diletakkan kerana ada merit dan keupayaan.

parti jangan pulak angkuh hinggakan kalau batu dan kayu diletakkan sebagai calon, rakyat akan tetap pangkah calon berkenaan.

apa yang terjadi pada Dap di Teluk Intan adalah satu yang perlu diambil ingatan oleh lain-lain parti.

rakyat sudah celik dan mereka mempunyai penilaian sendiri dan mutakhir ini mereka tak boleh terima calon yang berciri seperti ini:

macam mee segera
mentah
tidak petah
lidah bercabang
dsbnya.

Anonymous said...

pihak yang menghentam dan memburuk-burukkan Khalid bukan seorang perempuan saja tetapi kalau seseorang menggunakan kelebihan gender untuk menghasut supaya Khalid di itu dan di inikan, mampoilah Khalid.

Anonymous said...

BERUK LAMPIR TU CAKAP POLITIK SALAH SATUNYA NAK SELAMATKAN PERIUK NASIK DIA..DULU X BERDUIT LAH NI KAYO RAYO..HARI HARI HARI RAYO, MODAH MINAH NI AIR LIUR BASI AJO..

Johan said...

Zuraidah tidak tahu atau tidak ambil tahu undang-indang tubuh negeri. Selangor pernah mempunyai mb yang tidak berparti, contoh Raja Tun Uda semasa mb selangor bukan ahli UMNO.

Unknown said...

Sudah2 lah YB Zuraidah, u ni bijak n berwawasan..I hv attended n listened to your talks..Good command of English, very enthusiastic, energetic but u hv joined wrong people....

 
 
Blogger Templates