Social Icons

Pages

Tuesday, March 03, 2015

#LIWATII !!! KERANA PAPA !!! ANAK-ANAK PEREMPUAN #ANWARIBRAHIM HILANG MARUAH DAN HARGA DIRI ???


Siapa yang tak geram tengok anak-anak perempuan Si Ketua Penipu ni.Kalau sekali pandang,memang ternyata kedua-dua nya ada daya tarikan,bergetah lagi,terutama Si Mak Janda meroyan tu.Tapi,bila mengenangkan yg mereka mempunyai seorang Papa yang suka meliwat orang tak tentu arah,terus potong stim.Anak cantik,tapi bapak pulak buat perangai yang tak senonoh.Di tambah pulak dengan tindakan kedua-kedua mereka sejak akhir-akhir ni.Hilang semua seri yang ada di wajah mereka tu.Cantik pun hanya sekadar pada rupa,tapi hakikatnya,mereka jelas berakal kontot. 

Kedua-dua mereka buta perut,tidak dapat nak membezakan diantara yang Benar dan yang Palsu.Mereka tidak dapat melihat perbandingan diantara yang Salah dan yang Betul.Jadi,apa gunanya dia mempunyai rupa yang cantik ??? Setakat cantik pada rupa,tapi tahap pemahaman dia mengalahkan budak sekolah rendah.Kalau tanya budak sekolah rendah, "Dimana tempat untuk seorang Penjenayah" pun diorang tau jawab.Tapi malangnya,anak-anak perempuan kepada Si Raja Kunyit ini masih lagi terpedaya dengan lakonan yg ditonjolkan oleh Papanya sendiri.Dia masih lagi enggan mengakui kesilapan yang dilakukan.Dia masih lagi percaya dengan dakwaan kononnya Papanya itu menjadi "Tahanan Politik" dan kini dipenjarakan selepas didapati bersalah kerana meliwat Bekas Pembantu Peribadinya sendiri. 

Dia masih nak menuduh orang lain yg kononnya menyebabkan Papa dia dianiyai dan dizalimi sedangkan pada hakikatnya,Papa dia sendiri yg telah menganiaya dan menzalimi dirinya sendiri.Cuma,saya faham kenapa dia bertindak sedemikian.Yang dituduh meliwat tu bukannya orang lain.Sebaliknya Papa dia sendiri.Kalau kita pun,dah tentu kita akan buat perkara yang sama walaupun dah tahu hakikat sebenar perbuatan papa kita yang suka ehem-ehem.Betul tak pembaca Badut Rakyat ??? Tinggal lagi,kenapa perlu sampai dia nak menafikan Kebenaran ??? Kenapa sampai dia nak meroyan tak tentu arah dan buat dakwaan tanpa merujuk kepada sebarang fakta yg sah ???

Itu yang buat saya rasa heran,dah macam perempuan datang bulan pun ada.Apa yg pasti,anak-anak perempuan kepada Si Ketua Penipu tu perlu sedar dan belajar untuk menerima kenyataan bahawa Papa dia bukan la orang yg baik sangat.Bagi papanya,asal berinsang aja dia kira ikan.Asal ada lobang aja semua dia tutuh. Jadi,tak perlu la dia nak meroyan tak tentu arah.Sejujurnya saya memang geram dengan sikap dan tindakan yg ditonjolkan oleh anak-anak perempuan kepada Si Ketua Penipu itu.geram bukan sebab kerana dia terjojol cantik,tapi sebab dia BEBAL,tergedik-gedik sangat tak reti bahasa.ini pendapat peribadi saya,saya hanya melontarkan tauuu.

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates