Social Icons

Pages

Wednesday, April 01, 2015

#GST !!! TU DIA !!! USTAZ POLITIK BERBICARA !!! APA CERITA NI ???


tu diaa !!! Ustaz ni faham kerrr pasal GST ??? kalau dah sakit gi jumpa Doktor,kalau nak tau hukum tajwid rujuk lahh dengan ahli qiraat.nak tau buat jala jangan tanya tukang kayu.Nak tau pasal ekonomi tanya lahh pakar dan ahli ekonomi.ustaz ni saya lihat macam dia tau semua perkara.kalau orang banjar panggil ungulan.kalau tak tahu cuba google !!! muahahaha

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

5 comments:

HAMIDIsP said...

Itulah masalahnya kalau ostaz2 mencampuri urusan politik tanpa pengetahuan ttg ilmu dunia..

Anonymous said...

ustaz2 yang buta ekonomi tak payah komen lah..jangan terikut2 propaganda pembangkang yang segala2 nya bangkang dan bangang..

Anonymous said...

orang orang biasa yang tak tahu hukum Allah tak payah sibuk nak komen pasai perintah Allah kepada maknusia nanti rosak akidah

Anonymous said...

Menteri kata,
Blogger kata,
GST akan menurunkan kadar cukai seterusnya menurunkan harga barang dan perkhidmatan.
Tapi sekarang harga naik,
Cuba awak semua terangkan formula dan kiraannnya kepada rakyat jelata.

Anonymous said...

Horsetat ni dah mula merapu. Penguasa mana yang dok cekik duit rakyat. Horsetat bagi tau supaya kami boleh belakong kepala depa.

Jangan main tuduh saja, ada bukti. Jika ada bukti nyatakan terus terang. Siapa pun boleh tuduh Horsetat berzina kan. Tentu Horsetat nak bukti jika tiada bukti fitnah namanya.

Dalam perkara ini jangan main hentam menuduh sebarangan. Jika tiada bukti fitnah namanya.

Begitu juga jika GST itu menzalimi rakyat buktikan dengan fakta yang tepat dan menyeluruh. Mungkin rakyat boleh faham maksud sebenar.

Jika tiada fakta untuk penjelasan dan pencerahan lebih baik jangan buka mulut. Jika tidak Horsetat ni bukan sahaja Jahil malah bangang. Jangan malukan PAS yang selama ini dah memang dibodohkan oleh DAP.

 
 
Blogger Templates